Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Praznom limenkom za 20 dolara Tito’s Vodka urnebesno trola RTD pića

Jedna od najpopularnijih američkih votki Tito’s izbacila je na tržište praznu limenku po cijeni od $20,00. Da, točno ste pročitali: potpuno preznu limenku koja se prodaje po cijeni od 20 američkih dolara! Ne radi se o nikakvoj prevari. Proizvođač potpuno jasno navodi da je riječ samo o limenci i protestu protiv sve više rastuće kategorije RTD, gotovih mješavina u bocama i limenkama. Evo o čemu jer riječ.

Ready To Drink (RTD) ili unaprijed zamješana pića, spremna za konzumaciju munjevito osvajaju tržište alkoholnih pića o čemu smo već pisali, a sigurni smo kako ćemo pisati i još. Koliko god nam se ovakva pića mogu činiti neozbiljnima, kupci su rekli svoje i RTD su postala tržišno značajna kategorija uz rast od 150% godišnje pa gotovo da nema većeg proizvođača koji se nije pridružio tom trendu.

Postoji, dakako i druga strana, proizvođači koji jednostavno ne vide smisao u takvim pićima. Njihov protest se do sada uglavnom svodio na ignoriranje RTD katgorije i odbijanje priključivanja takvom trendu. Sve do sada!.

Tito’s Vodku pokrenuo je prije 25 godina gospodin Bert Butler “Tito” Beveridge u svome rodnom Austinu, usred Teksasa i vrlo brzo postao najznačajniji craft destiler votke u SAD. U međuvremenu je proizvodnja ozbiljno napustila crafterske vode i danas ima deset velikih destilacijskih kolona u kojima proizvodi vlastiti alkohol od kukuruza. No, crafterski stav gospodina “Tita” Beveridgea se očito nije promijenio usprkos prodaje od iznad 45 milijuna litara godišnje.  Njegov istup doista je urnebesno maštovito trolanje kakvo rijetko viđamo u svijetu alkoholnih pića.

Na web stranici Tito’s Vodke osvanuo je novi proizvod: TITO’S IN A CAN. Riječ je o 16 oz (473 mL) dvostruko izoliranoj Igloo limenci koja ne sadrži apsolutno ništa. Ne radi se o nikakvoj prevari. Vrlo jasno se navodi kako je u stvari riječ o klasična termosici s navojnim čepom u formi limenke koja može primati i hladna i topla pića. Za 20 dolara prilično dobra ponuda. 

No poruka koja stoji iza ovog trolanja i više je nego otvorena: “WE DON’T MAKE SELTZERS … YOU DO!”. Dakle, ako želite dobar koktel u takeaway varijanti ne uzimajte generički i industrijski zamiješano piće nego ga napravite sami ili neka vam ga spravi barmen, a zatim ga jednostavno utočite u svoju termo limenku. Dapače, na mjestu deklariranih sastojaka nalazi se nekoliko prijedloga za miksanje s Tito’s Vodkom. Ideja koliko je trolanje, toliko je potpuno iskrena.

Kokteli zahtijevaju dozu vještine spravljanja i sljubljivanja sastojaka, uvijek se spravljaju upravo za vas, u tom trenutku i načelno pred vašim očima, poštujući i vas osobno i pića od kojih se sastoje. Jednako kao što su burger koji spravlja vrstan grill majstor i generički burger iz neklog lanca brze prehrane jednostavno neusporedivi, neusporedivi su i kokteli u baru i RTD.

Apsolutno smo svjesni tržišnog uspjeha i burgera iz lanaca brze prehrane i uspjeha RTD pića. Ne možemo ih negirati niti u kojem elementu. Ipak, generički burgeri stvar su kompanija specijaliziranih upravo za to, a u RTD ulaze i oni koji obuhvaćaju kako široku publiku tako i premium kategorije.

Bojazan od općeg srozavanja kvalitete alkoholnih pića pretjeranom komercijalizacijom naime potpuno je opravdana i nikako ne možemo reći kako nema argumenata. Poruka prazne limenke Tito’s Vodke za $20 jasno upozorava na dvosjekli mač koji može nositi želja brzog komercijalnog profita. 

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.