Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Pariški chef Mory Sacko novo je lice modne kuće Ralph Lauren

mory-sacko-ralph-lauren

Trend je počeo negdje 2015. kad je među pariškim modnim urednicama i njujorškim influencerima hrana odjednom postala cool. Ne kao hrana koja se jede, mršavost je očito i dalje najjači statusni simbol nakon novca. Modni autoriteti otkrili su hranu kao fenomen, faktor života kojemu nitko ne može pobjeći.

Zahvaljujući ponajviše Anthonyju Bourdainu, chefovi su do 2015. već bili cool. I tako je modna industrija ugledala zatvoreni, tajni svijet restoranskih kuhinja i mladih, nabrijanih frajera i žena čija karizma podjednako proizlazi iz njihova izgleda, vještina i talenta. Suho zlato za modni marketing.

Prve suradnje bile su prilično jednosmjerne, bazirane na starom aksiomu da su dva brenda uvijek jača od jednog. Pa su modne kuće počele dizajnirati uniforme za kuhare trendi restorana, a slavni modni dizajneri češće počeli prihvaćati dizajn interijera i inventara u restoranima. Modne kuće počele su češće organizirati evente u opuštenijim, intimnijim prostorima, s dosta hrane i vina. Jacquemus je 2019. pozivnicu za modnu reviju za jesen 2019. poslao u baguetteu. U najjače modne magazine počeli su češće ulaziti editorijali s hranom modelima u Miu Miu košuljicama koji proždiru zdjele špageta. Ne treba zaboraviti ni Lorraine Pascal, top model koja je postala vrlo uspješna britanska TV chefica, modela i chefa njujorškog Chefs Cluba Rozea Traorea, uvjerljivo najbolje odjevenog chefa svih vremena, a ni časopis Food for Fashion inspiriran upravo ovim trendom, koji iz broja u broj istražuje gdje se isprepliću kultura mode i hrane. Ali jesmo li ikad vidjeli chefa u dizajnerskom odijelu kako gleda s jumbo plakata u centru New Yorku ili Sidneyu? Nismo. Trend spajanja mode i hrane živ je i jača, ali činilo se da ne može izići iz određenih okvira. Sve do nedavno, kad je objava kuće Ralph Lauren najavila značajan korak naprijed.

Ralph Lauren je za novo lice svoje muške linije odabrao pariškog chefa Moryja Sacka. Mory Sacko je francuska kuharska zvijezda, 29-godišnjak senegalsko-malijskog porijekla, šesto od devetero djece u svojoj obitelji, koji je poznat postao 2019. kad je osvojio publiku u 11. sezoni francuskog Top Chefa. Nakon kuhatskih škola i učenja kod Thierryja Marxa u Mandarin Orientalu i Christophea Moreta u Shangri-La, potaknut novostečenom televizijskom slavom Sacko je usred pandemije u Parizu otvorio restoran MoSuke za koji je ove godine dobio Michelinovu zvjezdicu. 

Mory Sacko na svom je Instagram profilu oduševljeno komentirao novi angažman za Ralph Lauren, koji će njegove fotografije na kojima je okružen članovima obitelji, polijepiti po svim velikim svjetskim gradovima. “Već sama činjenica da sam lice Ralph Laurenove globalne kampanje je genijalna! Ali kad me u tome prati moja obitelj, sve ima potpuno drugačiji okus…Obitelj Sacko od Dubaja do New Yorka, preko Pekinga i Sidneya!” napisao je Mory Sacko.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.