U ponedjeljak smo dobili mail čitateljice koja je ispričala što joj se nedavno dogodilo u riječkom Hiltonu Costabella. Gospođa je sa suprugom odsjela u hotelu nekoliko dana. Odmah po dolasku, na Hiltonovoj su recepciji rezervirali večeru u Michelinovu restoranu Nebo chefa Denija Srdoča, koji se nalazi na najgornjem katu hotela.
Na recepciji su im napravili rezervaciju, no kad su gosti došli na večeru, u Nebu su im rekli da njihovu rezervaciju nemaju. Gospođa je inzistirala da su joj na recepciji hotela potvrdili rezervaciju. Gosti su sišli na recepciju i dobili pismenu potvrdu rezervacije, ali restoran za tu rezervaciju nikad nije doznao. U Nebu nije bilo nijednog slobodnog mjesta, restoran je stalno pun, pa su nesretni gosti naprosto morali odustati i otići s osjećajem da su ih u Nebu grubo odbili.
U ponedjeljak smo od restorana i Hiltona zatražili objašnjenje. Gospođa na recepciji objasnila nam je kako je cijeli incident bio greška recepcije. “Rezervacija je napravljena preko sustava Open Table pa su kolege greškom rezervirali restoran Nebo – u Bostonu,” rekla je.
Učinilo nam se da nismo dobro čuli pa smo pitali da li recepcija zaista rezervacije u restoranu koji se nalazi u samoj zgradi Hiltona, par katova iznad njih, rezervira preko Open Tablea. Open Table je najveća svjetska aplikacija za rezervacije restorana, preko koje možete rezervirati u cijelom svijetu. Hiltonovo osoblje u tražilicu je upisalo Nebo i rezerviralo prvi restoran tog imena koji se pojavio. Slučajno je, eto, to bio neki talijanski restoran srednje klase u Bostonu, ali taj detalj im je promaknuo..
“Kad su kolege isprintale potvrdu rezervacije, ni oni ni gosti nisu primijetili da je to potvrda za Boston,” objasnili su nam. Normalno je da gosti nisu primijetili da im je rezerviran stol s druge strane Atlantika jer to vjerojatno nisu mogli ni zamisliti, ali zaista je fascinantno da na recepciji Hiltona ni nakon višestrukih upozorenja gostiju nisu pomislili provjeriti gdje je došlo do greške.
Kad smo, još jednom, pitali je li moguće da recepcija za rezervacije ne komunicira izravno s restoranom u hotelu u vlastitoj zgradi, odgovorili su da to ponekad čine, ali ako je restoran zatvoren u trenutku kad gosti rezerviraju, onda uvijek koriste Open Table pa je, eto, došlo do greške. U komunikaciji s osobljem Hiltona nismo stekli dojam da misle kako su napravili neku veliku grešku. “Ni gosti sami nisu primijetili da im je isprintana rezervacija za Boston,” napomenuli su. Iz Neba su kontaktirali goste, kako bi se ispričali i ponudili da isprave grešku recepcije.
Nebo je jedan od najboljih hrvatskih restorana. Deni Srdoč je jedan od najtalentiranijih hrvatskih chefova, najmlađi chef s Michelinovom zvjezdicom i jedini koji je dvaput dobio zvjezdicu, u dva različita restorana. Servis u Nebu je profesionalan i izrazito ljubazan, velike ambicije i veliki rad očiti su u svakom segmentu restorana. Nebo nije hotelski restoran, ali zbog aranžmana koji ima s Hiltonom mora tijesno surađivati s njegovim osobljem. Normalno je da dio gostiju vikendom i odsjeda u hotelu radi večere u Nebu. Šteta je što osoblje Hiltona Costabella ne razumije razinu profesionalnosti u kojoj rade restorani poput Neba i što ga, barem zasad, ne može zadovoljavajuće pratiti.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.