Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

TURIZAM JE PREŽIVIO #2 Prešli smo dva milijuna dolazaka u srpnju, a povratak Splita vijest je mjeseca

split-g

Prema podacima e-Visitora, Hrvatska je danas 27. srpnja prešla dva milijuna turističkih dolazaka, što je 54 posto u usporedbi s prošlom godinom. Najpopularnije komercijalne destinacije redom se nalaze u Istri. Riječ je o Rovinju, Medulinu i Poreču . Zanimljivo je, međutim, da se među najposjećenijim destinacijama po prvi put ove sezone javlja i Split, što je zapravo vijest mjeseca, jer je riječ o prvom dalmatinskom gradu koji se plasirao među sedam ili osam vodećih komercijalnih turističkih odredišta.

Rast Splita može značiti da će u Dalmaciju u kolovozu ipak možda doći ponešto gostiju i da sezona nije sasvim upropaštena, što je najbolja stvar koja se može dogoditi hrvatskoj turističkoj industriji, kao i sektorima vezanima uz turizam. Danas smo se osobno uvjerili da informacija o rastu turizma u Splitu nije nikakva statistička akrobacija. Naime, kako ćemo vikend provesti u Dalmaciji, jutros smo pokušali rezervirati sobu u Parku, najboljem i ne baš malom splitskom hotelu i još nekoliko butik hotela, ali nije bilo slobodne sobe. Baš kao da živimo u nekoj boljoj sezoni.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.