Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

U hrvatski Burger King stigao je Rebel Whopper, novi bezmesni burger

rebel-whopper

Burger King se ovih dana u Europi pridružuje rastućem trendu bezmesnih burgera. U suradnji s Unileverom, predstavio je Rebel Whopper, svoj prvi alternativni burger. Riječ je o jednom od najvećih lansiranja novih proizvoda u povijesti ovog lanca.  

Rebel Whopper bit će dostupan u 2500 Burger Kingovih lokala u 25 europskih zemalja. Razvio ga je The Vegetarian Butcher, nizozemski proizvođač biljnih alternativa mesu kojega je Unilever kupio lani, dvije godine nakon što su počeli surađivati na prodaji vegetarijanskih mesnih okruglica Unox. Firmu je osnovao Jaap Korteweg, pripadnik devete generacije nizozemskie farmerske obitelji, a u novi biznis odvelo ga je osobno iskustvo, kad je postao vegetarijanac. 

The Vegetable Butcher proizvodi spadaju među najpopularnije u žanru biljnih zamjena za meso, pa firmu neki zovu europskim Impossible Burgerom (Burger King s Impossible Burgerom surađuje na Impossible Whopperu na američkom tržištu, dok je u Švedskoj surađivao s nizozemskim proizvođačem Viverom).

Specifičnost Rebel Whoppera jest što je ga Burger King sam razvio i želi ga odmah skalirati, jer očito vjeruju da od mnogih sličnih proizvoda koje su testirali na raznim tržištima ima najviše šanse da ostane stalni i popularni dio ponude. 

Rebel Whopper je napravljen od mješavine soje, pšenice, biljnog ulja i začina. Na Whopper podsjeća okusom i teksturom, ali i brojem kalorija. Rebel Whopper, naime, nema bitno manje kalorija od klasičnog Whoppera. Nije označen kao veganki proizvod jer će ga peći na istom brojleru kao i normalne burgere i poluživati s majonezom (uz majonezu u tostirano će pecivo dodavati i svježe rajčice i salatu, kečap, hrskave kisele krastavce i svježi luk.) Opremanje kuhinja i dodaci veliko su novo pitanje koje fast food lanci intenzivno pokušavaju riješiti sad kad kupci traže sve više veganskih opcija. 

Biljne alternative mesnim proizvodima fanastičnom su brzinom osvojile tržište, jer odgovaraju ne mnoge suvremene potrebe kupaca, od svijesti o ekologiji do želji za zdravijom prehranom. S Beyond Burgerom u McDonald’su i nekoliko proizvođača alternativa mesu u Burger Kingu, daj bi se trend mogao značajno ubrzati.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.