Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Francuski supermarketi otvaraju kuhinje u kojima kupci mogu testirati proizvode, ili samo kuhati i jesti

franprix-kuhinje

Zamislite da možete ispeći steak i vidjeti kakav je a tek onda odlučiti hoćete li ga kupiti. Ili napraviti doručak s novim brendom organskih žitarica, pojesti i vidjeti hoćete li im uopće dati šansu u svojoj dnevnoj rutini. Francuski lanac supermarketa Franprix odlučio je kupcima omogućiti upravo to.

Na jednoj od svojih centralnih lokacija u Parizu otvorili su kuhinju u kojoj kupci mogu testirati proizvode koje možda žele kupiti. Kuhinja je od supermarketa odvojena staklenim zidom, opremljena je s četiri radne površine, hladnjakom, štednjakom, pećnicom, perilicom, kolekcijom lonaca i svim priborom za kuhanje i u njoj se može kuhati dokle god je supermarket otvoren.

Franprixova supermarket kuhinja dio je globalnog trenda. Eksplozija online trgovine, u prehrambenoj industriji i eksplozija dostave, izazvala je trgovce da traže novu kvalitetu potrošačkog iskustva u maloprodaji. Cijela ideja francuskog lanca, međutim, ide puno dalje. Dok je za velike supermarkete normalno da u svojim prostorima imaju restorane koji u prosjeku donose 10 posto njihova ukupnog prometa, Franprix želi da njegovi supermarketi postanu “kuhinja Parižana.” Ne samo mjesto za testiranje proizvoda, nego mjesto koje će poboljšati kvalitetu života tisućama građana, mladih Parižana studenata, modela, umjetnika i ostalih koji žive u notorno malim i improviziranim pariškim stanovima u kojima ne mogu kuhati.

Svi ljudi koji trebaju kuhinju, tvrdi glavna direktorica Franprixa Cécile Gillou, dobrodošli su u Franprixovim kuhinjama. U Franprixu kažu da su ih na kuhinje inspirirale trgovine Lululemona, jednog od najjačih brendova odjeće za jogu koji u svojim trgovinama daje besplatne sate joge. “Riječ je pristupu u kojemu usluga nadopunjava proizvod,” rekla je Gillou za Le Parisien.

Dok je Franprixov projekt u eksperimentalnoj fazi, kuhinjama će imati pristup samo kupci s njihovim loyalty karticama, a ako vide da ima smisla širiti mrežu, otvarat će kuhinje za sve. Uprava još radi na pravilima za korištenje kuhinja, organizaciji čišćenja i slično.

Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.