Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Ove se godine na loš promet najviše žale loši restorateri. Umag je tipičan primjer

umag-ponuda

Glas Istre objavio je kako se ugostitelji iz centra Umaga žale da im je promet pao za 25 do 30 posto u odnosu na prošlu godinu, koja također nije bila rekordna. Ako je ovaj podatak točan, čini se da će ljeto 2019. godine funkcionirati kao čistilište zapuštenih destinacija i loših restorana.

Umag je, naime, najzapuštenija istarska obalna destinacija. Umaški su hoteli katastrofalni, o čemu smo pisali preklani kad smo spavali u Meliji Coral, hotelu s valjda najlažnijih pet zvjezdica u Istri. Melia Coral, u koji se godinama nije ništa ulagalo, zaslužuje najviše tri zvjezdice. I drugi su umaški hoteli jednako loši. Drugo, umaški ATP turnir nikada nije bio neprivlačniji i natjecateljski inferiorniji nego ove godine.  Treće, Umag nema nikakvu barsku ni klupsku scenu. Četvrto, umaške su plaže, blago rečeno, prosječne.

Umag, dakle, ni jednim svojim sadržajem ne privlači potrošače s većim proračunom. A kad bi ih i privukao, oni taj novac ne bi mogli potrošiti u restoranima. Jer Umag baš nikad nije imao dobre restorane. Osim iz godine u godinu sve boljeg Badija na prilazu Umagu, u tom se gradiću unatrag najmanje četvrt stoljeća nije moglo ništa zaista dobro pojesti. Stoga ne možemo suosjećati s umaškim restoraterima i hotelijerima: u vrijeme visoke turističke konjunkture, oni nisu učinili ništa sadržajno bitno da unaprijede svoj posao. Zapadna Istra najpropulzivnija je hrvatska turistička destinacija. Umag je, nažalost, velika crna rupa Zapadne Istre.

Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.