Visa Inspire

Kult Plave Kamenice

Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Kornati vina

Dobro je postalo loše. 7,99 kuna za kobasicu od crne slavonske svinje šteti i brandu Dobro i crnoj slavonskoj svinji

dobro-css-g

Hrvatska suhomesnata industrija nastavlja uništavati vlastite proizvode. Poslije katastrofe s pršutima, na red je došla i crna slavonska svinja, važna pasmina na kojoj bi se mogla zasnivati budućnost višeg segmenta prerade i proizvodnje svinja u Slavoniji. Danas smo tako na Dolcu, na štandu tvrtke Dobro, vidjeli sušenu salamu od crne slavonske svinje po 7,99 kuna za 200 grama.

dobro-css-salama

Ako se crna slavonska svinja prodaje po cijeni hrenovki ili parizera, to znači da nam Dobro želi reći kako crna slavonska svinja vrijedi jednako malo kao hrenovke ili parizer. Što je, zapravo, sabotiranje jednog od potencijalno najjačih hrvatskih gastro brendova. Takvom politikom cijena, koja se opravdava istekom roka trajnosti, Dobro sabotira i samo sebe. Jer, ako se kupci naviknu da kod njih mogu kupiti sve za osam kuna, zašto bi bilo kada plaćali više?

Naposljetku, takva je politika cijena, premda zvuči neobično, loša i za same kupce. Salame i kobasice od crne slavonske svinje, pršuti ili slanina ne mogu se prodavati po cijenama hrenovki i parizera, jer proizvođaču ne donose nikakvu dobit. Da bi bilo što zaradio na takvim cijenama, proizvođač mora spustiti kvalitetu tako jeftinih proizvoda. Što znači da će sami kupci, uvjereni da su dobili nešto dobro po povoljnoj cijeni, zapravo jesti lošiju robu.

aqua-panna-sidebar
ulje-2021-naslovnica

aviation-gin

Dobro je postalo loše. 7,99 kuna za kobasicu od crne slavonske svinje šteti i brandu Dobro i crnoj slavonskoj svinji

by Kult Plave Kamenice time to read: 1 min