Dvanaest godina nakon što ga je u destilerija House Spirits počela proizvoditi u Portlandu, Aviation gin i dalje je najbolje ocijenjen gin na svijetu. Wine Enthusiast Aviationu je ovih dana po drugi put dodijelio 97 bodova, najviše što je ikad dao nekom ginu. U međuvremenu, gin craze je zahvatio svijet. Na tržište su izišli deseci novih ginova, stvoreni su novi stilovi i stotine inovativnih receptura. Gin je od anakronog pića postao jedan od najunosnijih biznisa industrije destilata. I jedan od najvažnijih pokretača nove, prosvjećenije kulture pića koja se širi kroz craft barove i nove brendove. U tom povijesnom alkoholnom pokretu, Aviation drži jednu od vrhovnih pozicija, kao gin s najboljim ocjenama na svijetu. Što je još zanimljivije kad se uzme u obzir da je riječ o ginu koji je nastao u garaži, ustanovio novi stil rušeći gotovo sve tradicije proizvodnje ginova.
Aviation je začetnik Western Dry stila. Naziv je izmislio Ryan Margarian, jedan od kreatora ovog gina, kad je trebao opisati što radi njegova nova destilerija. Aviation je napravio revoluciju u ginovima jer je pri napravio uspješnu varijantu koja nije imala naglašenu borovicu kako je slučaju London Dry i Navy Strength ginovima. Naziv Western Dry Gin više nije toliko popularan u svojoj niši, ali meki, aromatični ginovi neobičnih struktura popularniji su nego ikad.
Iako s autorstvo Aviationa pripisuje Ryanu Margarianu, destilerija House Spirits Aviation je kreirala prije nego im se on pridružio. Napravili su ga na zahtjev jednog restoratera iz Oregona, koji je tražio “ljetni gin”.
Ovaj obratni brending je još jedna zanimljivost o Aviationu. Gin je nazvan po klasičnom koktelu iz doba prije prohibicije. Avitaion se radi od gina, Crème de Violette, Maraschina, limunovog soka i simple sirupa
Aromatski profil Aviationa inspiriran je terroirom američke zapadne obale: borovica, korijander, lavanda, kardamom,narančina kora, anis i egzotični korijen Indijska sarsaparilla
Aviationova mekoća rezultat je specifične metode proizvodnje. Sedam aromata se prvo 18 sati namače u neutralnom alkoholu. Infuzija se zatim reže vodom i destilira se u čeličnim kotlovima oko sedam sati, da bi se dobila tekućina od 71 posto alkohola koja se reže na 42 posto.
U ožujku 2013. House Spirits odlučio je ukinuti promijeniti packaging. Aviation je isprva prodavao u jednostavnim prozirnim bocama sličnima vinskim. Davos Brands tražili su novi imidž za masovnu prodaju Aviationa i tako je nastala slavna, dramatična boca čiji dizajn potpisuje agencija Sandstrom Partners, kao posvetu Art Decou i duhu ere Velikog Gatsbyja. Bila je to značajna investicija za destileriju, ali i jedna od najuspjelijih ambalaža u industriji pića ikad.
Barmen Ryan Margarian i destiler Christian Krogstad počeli su surađivati 2005. tri godine nakon što je Krogstad osnovao House Spirits. U ljeto 2005. netko je na jednom tiki partyju Magarianu donio kompleksnu ljetnu infuziju, koju su destilirali garažisti iz male destilerije u Portlandu. Magarian je izjavio da je to najbolje piće koje je ikad probao. Dotad u ginu nije vidio puno više od baz za Martini i Gin & Tonic, ali infuzija iz Portlanda pokazala mu je što gin može biti.
Aviation više nije u vlasništvu House Spiritsa. U studenom 2016. prodali su ga njujorškom distributeru Davos Brands. Destilerija se razvila u postrojenje vrijedno milijune dolara i još uvijek proizvodi Aviation za Davos Brands,a odnedavno za holivudsku zvijezdu Ryana Reynoldsa koji je, čim je kušao gin, izjavio da je to najbolji gin na svijetu i dao ponudu.
House Spirits osim Aviationa proizvodi i Westward whiskey. Westward čini 50 posto proizvodnje destilerije, a Aviation 40 posto.Ostalo otpada na proizvodnju drugih brendova
Okej, ovo nije baš jako precizno, House Spirits je bila jedna u nizu garažnih destilerija koje su se početkom 2000-tih množile u Distillery Rowu u Portlandu. Ali uspjeh Aviationa uvelike je definirao tu scenu i promovirao je u svijetu. Danas se u Distillery Rowu proizvodi 20 poznatih pića.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.