Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Britanski restoran na Twitteru objavljuje ime svakog gosta koji se nije pojavio na rezervaciji

cauldron-bristol

Nepojavljivanje na rezeviranoj večeri i otkazivanje rezervacija u zadnji čas, jedan je od najvećih problema u poslovanju restorana. Zauzeti stolovi koji se više ne mogu ni prodati ni naplatiti, mogu donijeti ozbiljne gubitke prometa. Većina svjetskih restorana to rješava uzimanjem broja kreditne kartice prilikom rezervacije. U Hrvatskoj se, osim Timea, još se nitko ne usuđuje uvesti tu praksu. No, ni naplata dijela večere gostima koj se ne pojave na rezervaciji nije osobita utjeha restoranima. I najneformalniji bistroi i Michelinovi restorani posluju s malim maržama i jedan ili više praznih stolova za večeru ili ručak stvaraju značajne financijske probleme. Chef britanskog restorana Cauldron u Bristolu to je odlučio riješiti dosta radikalno, provjerenom antičkom metodom javnog sramoćenja. Restoran na Twitteru objavljuje ime svakog gosta koji se nije pojavio u restoranu kad je rezervirao stol ili je otkazao prekasno da bi restoran prodao rezervaciju nekom drugom. Uz imena objavljuju i vrijeme rezervacije i broj osoba za koje je rezerviran stol. U zadnjh par godina sve je popularniji sistem prodavanja karata, dakle plaćanja cijelih večera unaprijed, a u Australiji su, primjerice, digli web stranicu s crnom listom učestalih prijestupnika.  Sad kad je Cauldron uveo svoju listu srama na Twitteru, moći će se vidjeti koja je od tih očajničkih metoda najefikasnija, ako se ijedna uopće pokaže efikasnom.

 

Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.