Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Spektakularna promocija Grey Goose votke u Muzeju Mimara

boulangerie-bar copy

U četvrtak je u Muzeju Mimara održan prvi Boulangerie Bleue, spektakularna promocija premium votke Grey Goose koju u hrvatskoj distribuira Badel 1862. Muzej je na jednu večer pretvoren u ljetno izdanje stare francuske rivijere, s pravom pekarnicom, barom, malim trgom i klubom. Boulangerie Bleue je dio Grey Gooseove nove marketinške strategije, razvijene na ideji da su votka i kruh dva vrhunska proizvoda od istog sastojka – francuske pšenice. Gosti su u četvrtak u Boulangerie Bleue u Mimari ulazili kroz mali trg na kojemu je Nera Stipičević pjevala francuske šansone, ulazili u pekarnicu, na podij sa šankom na kojemu je barmen Vjenceslav Madić Kishoni miješao novi Grey Gooseov ljetni koktel s likerom od bazge, mineralnom vodom i limetom, meko i vrlo osvježavajuće piće.

https://www.instagram.com/p/BR_fOkBhqTq/?tagged=boulangeriebleue

Nakon pola sata, u dnu muzeja su se rastvorili zastori i počeo je drugi dio promocije, u kojem je centralno mjesto imao efektni bijeli svijetleći kružni bar pun čaša s ledenim Grey Goose koktelima i simpatičnim mješalicama sa srebrnim guskama. Plava boja, francuska glazba, stari bicikli, miris svježe pečenog kruha i aromatični osvježavajući kokteli stvorili su zaista neobičnu, zabavnu ljetnu atmosferu u Mimari. Evo kako je bilo

https://www.instagram.com/p/BR_bTGdAWGU/

Vlasnik Grey Goosea Bacardi, dobio je neliko prestižnih marketinških nagrada za ovaj koncept. Boulangerie Bleue razvili su kao jedno od rješenja za promoviranje premium votke među publikom koja je spremna platiti više za šampanjce ili viskije, ali ne i za luksuzne votke. Ideja da se kruh i votka oboje proizvode od vrhunskih francuskih sastojaka prvi je put, dosta uspješno, testirana s Boulangerie François, pop-up pekarnicom u Londonu, zatim s mobilnim intimnim martini barom, a onda i luksuznim ljetnim izdanjem kroz evente Boulangerie Bleue, koji su prije Zagreba održani 20-tak puta, na najpoznatijim svjetskim destinacijama, od New Yorka i Londona, preko Venecije, Pariza, Hamptonsa do Los Angelesa i Sidneya. S obzirom na rast hrvatske barske scene, a posebno na očekivanu rekordnu turističku sezonu, Badelov ulazak u ovaj premium segment i ovu vrstu prezentacije čini se kao dobra poslovna odluka.

Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.