U slobodnoj ekonomiji svatko moze slobodno formirati cijene robe koju proizvodi ili prodaje. Vlasnici novotvorene, velike i lijepo uređene pršutane
Dimmes, možda su malo predoslovno shvatili to načelo. Ovaj dućan, koji mirise na pravu drvenu pušnicu, drži, naime, i prilično dobru selekciju hrvatskih vina. Koju, međutim, prodaje po cijenama znatno bližim restoranskima, nego maloprodajnima. Tako Merlot Korlat, koji u Konzumu preko ceste kosta manje od sto kuna, u novoj pršutani košta vise od 160 kuna (uobičajena je restoranska cijena oko 200 kuna), dok bazični Zlatan plavac stoji čak 184 kune!
Ovako visoke maloprodajne cijene vina mogu se zateći jos samo u Delicijama, ali u sektoru skupih buteljki poput šampanjaca. Vlasnici Dimmesa očito ne razumiju da niti jedan obaviješteni kupac neće kupovati vina po tim cijenama; osim toga ovako divlja politika cijena vina ostavlja tmasti oblak sumnje nad dobrim namjerama Dimmesa, pa ga čini antipatičnim i za kupnju pršuta. Dimmes je, čini se, prvenstveno namijenjem stranim turistima, koji ne znaju ništa o našim cijenama. Svatko, ponovimo, u slobodnoj ekonomiji ima pravo formirati cijene kako želi. I svaki kupac ima pravo izbjegavati dućane s cijenama poput Dimmesa.