METRO Cash & Carry, trgovački lanac u kojemu se snabdijeva više od 80 posto hrvatskih restorana i kafića, objavio je mjere kojima namjerava pomoći ugostiteljima pogođenima udvostručenjem PDV-a. Kako je objavio portal Ja Trgovac, Metro u prva tri mjeseca 2017. smanjuje maržu i nudi 12 posto popusta na više od 1000 proizvoda koje ugostitelji najčešće kupuju. Proizvode na sniženju izmjenjivat će svaka dva tjedna u svih devet veleprodajnih centara u Hrvatskoj. Ovakav potez očekivan je od lanca kojemu je HoReCa jedan od ključnih generatora prihoda za METRO i lani su u poboljšavanje ponude uložili 80 milijuna kuna. U Poreču su otvorili veliki centar samo za ugostitelje, a u Splitu su preselili i preuredili trgovinu u jednu od najmodernijih u 25 zemalja u kojima posluju. Izvršni komercijalni direktor METROA Vladimir Gnjidić za taj je portal izjavio da su odlučili podržati vlasnike hotela, restorana i ostalih ugostiteljskih i uslužnih tvrtki, jer su one “temelj razvoja turizma u Hrvatskoj.” Nakon što su objavili ovaj vrlo inteligentan poslovni potez, Uprava METROA pozvala je sve dobavljače da se uključe u njihovu inicijativu. Drugi najveći dobavljač u ugostiteljstvu u Hrvatskoj je koncern Agrokor.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.