Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Puff Diddy je snimio motivacijski spot za votku Ciroc (da, motivacijski). Izgleda isto kao reklama za Nike

puff-diddy

Činjenica je da je Sean “Diddy” Combs (ili P Diddy, Puff Diddy, Sean Puff…whatever) inspirativna figura. Jedan od najvažnijih američkih hip hop glazbenika i producenata, klinac iz Harlema odrastaro u Mount Vernonu i postao glazbeni mogul i priznati kulturni arbitar. Combs je svoje poslovanje proširio daleko izvan glazbe kroz niz velikih partnerstava. Redefinirao je televiziju svojim projektom Revolt, izgradio solidnu modnu tvrtku, stvorio vojsku glazbenih i filmskih zvijezda, producirao nekoliko serija i filmova, na Forbesovoj listi najbogatijih u showbizu došao u sam vrh s procijenjenom vrijednosti od 800 milijuna dolara.

https://www.instagram.com/p/BJHVewMBfUW/?taken-by=revolttv

Combsova invencija udruživanja s najvećim imenima u industriji pokazala se dosta uspješnom. Oni daju infrastrukturu, već izgrađene proizvode i distribuciju, a Combs daje promociju i marketing i dijeli dugodočni profit s njima.  S Comcastom je osnovao Revolt, a njegovo strateško partnerstvo s Diageom 2007. u kojemu Sean Combs Enterprises kontrolira kompletan brending i marketing njihove votke Ciroc i dobiva 50 posto budućeg profita.

Combs je upravo izbacio novu kampanju za Ciroc votku koja postavlja još jedan novi, neobičan standard. Motivacijski video spot više podsjeća na Nikeove reklame nego na reklame za votku. “Sve što sada živim sam sanjao. Znao sam da moram teško raditi i želio sam teško raditi. Prvi posao dobio sam s 12 godina…” počinje Combs u spotu. Produkcija je naravno sjajna, ali brendiranje alkoholnog pića jezikom olimpijskih pobjednika moglo  bi izazvati zanimljive reakcije. Uostalom, pogledajte sami.

https://www.youtube.com/watch?v=Pb1BXJhqoXQ

Sedam godina nakon što su počeo raditi sa Ciroc votkom, Sean Combs Enterprises od Diagea su pod istim uvjetima preuzeli brendiranje i marketing premium tekile DeLeón koja se proizvodi u meksičkom regiji Jalisco. Danas je jedna od najtraženijih skupih tekila, u klubovima se prodaje za više od 1000 dolara i distribuira se samo u 18 američkih saveznih država

 

 

Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.