Nakon spajanja sa SABMillerom, transakcije vrijedne 106 milijardi dolara, pivarski div InBev nastavlja restrukturiranje kako bi dobio odobrenje regulatora. Prema izvještajima Reutersa, ABInbev se želi riješiti cijelog istočnoeuropskog portfelja. Za 8 milijardi dolara spremni su prodati svoj češki, mađarski, rumunjski, poljski i slovački biznis, a to među ostalim uključuje i odlični češki Pilsner Urquel, i mađarski Dreher. Europske brendove Peroni, Grolsch i Meantime već su za 3,41 milijardu dolara prodali japanskom Asahiju.
Odluka da prodaju neke od značajnih istočnoeuropskih brendova piva za AB InBev je politička koliko i financijska. U istočnoj Europi prodaja piva pada, a korporacija je strateški više zainteresirana za Južnu Ameriku i Afriku gdje je SABMiller najjači. AB InBev je nedavno obećao 70 milijuna dolara ulaganja u Južnoafričkoj republici da lokalnim vlastima dokaže da promjene u strukturi kompanija neće ugroziti tamošnja radna mjesa. Europska komisija spajanje AB InBeva i SABMillera drži pod velikim upitnikom, odluku bi trebali donijeti 24. svibnja, pa poljska, mađarska i druga istočnoeuropska piva postaju preveliko opterećenje. Američki regulatori zabrinuti su zbog posljedica spajanja dviju pivarskih kompanija, posebno posljedica na američku industriju craft piva. Odobre li im spajanje, AB InBev i SABMiller kontrlirat će 30 posto svjetskog tržišta i nevjerojatnih 75 posto američkog.
Wall Street Journal piše da je glavni kandidat za kupnju istočnoeuropskih brendova opet Asahi, jer nema puno šanse da bi Carlsberg i Heineken dobili odobrenje regulatora.