Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Jägermeisterov Manifest u Plavom podrumu organizirao je svečani ručak u povodu promocije još jedne od svojih modnih ikona

Destilati, vina i šampanjci nisu samo pića. Oni mogu postati dio lifestylea, pa se zato promoviraju kroz lifestyle. Svijet i danas pamti senzacionalnu kampanju Claudie Schiffer i Karla Lagerfelda za Dom Perignon. Lagerfeldova i Perignonova kampanja, lansirana prije petnaestak godina, bila je strateški važna za povezivanje brendova vrhunskih pića i drugih luksuznih proizvoda. Pokojni genijalni kreator za tu je kampanju dizajnirao luksuznu zdjelu oblikovanu prema grudima Claudie Schiffer. Brojna vrhunska pića od tada se promoviraju u paketu s modnim proizvodima namijenjenima određenoj potrošačkoj grupi, kao važan element njenog poželjnog lifestylea.

Jägermeister već godinama ide i puno dalje. Na različitim tržištima oko brenda kreira cijelu kreativnu kulturnu scenu, okupljajući DJ-eve, modne dizajnere, grafitere, influencere, umjetnike koje povezuju autentični talent, senzibilitet i osobni stil. U Hrvatskoj, međutim, takve promotivne kampanje nisu postojale sve do prije nekoliko godina, kad je zagrebački G3 Spirits počeo promovirati Jägermeister, posebno njegovu prestižnu liniju Manifest, kroz niz klupskih evenata i modnih projekata s malim serijama originalno dizajniranih proizvoda.

U Hrvatskoj Jägermeister na modnim projektima surađuje s dizajnericom Lanom Puljić i njenim brendom Lokomotiva. Ova kolaboracija, pod naslovom Meister the Lök, dosad je izbacila nekoliko hitova u istoimenoj ediciji, od bomberice do “revolucionarne” parke koja mijenja boju. Zadnji projekt, opaka kožna “torba za bijeg” dizajnirana za brza putovanja i avione ali nosiva zapravo svugdje, u utorak je uz Manifest predstavljena u Plavom podrumu u Voloskom.

Ispred Plavog podruma i u obje njegove blagovaonice okupilo se mnogo lijepih i mladih ljudi koji su uživali u odličnom koktelu od Manifesta, gina Old Pilots i šampanjca Enrcy koji je na guest shiftu miješao berlinski barmen Kai Wolschke s Matejom Šimanićem iz riječke Apothece, i još boljem ručku chefa Mate Bebeka koji je u pet sljedova vješto integrirao slatko-citrusne začinske Manifestove okuse i arome.

Chef Plavog Podruma Mato Bebek

Disk od Manifesta na jelu od hobotnice, kao i dresing u slijedu od škampa bili su osobito uspješni.
Na Manifestovu ručku točila su se prirodna vina iz uvoznog programa Vinee Gold, tvrtke iz sustava G 3.
Sva su vina bila veoma dobra i originalna a najsnažniji su dojam ostavili Zillngerov Gruner Veltliner Neuland, galicijski Godello Orange Republic i moćni, veoma mineralni chardonnay Sanct Valentin zadružne vinarije St.Michael Eppan iz Alto Adigea. Manifestov se party posliije ručka u Plavom podrumu nastavio u baru hotela Bevanda.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.