Badel je jedini hrvatski destiler koji je sudjelovao i na sajmu u Cannesu i na berlinskom Bar Conventu, održanima ovoga mjeseca. Sudjelovanje na najvažnijim svjetskim destilerskim događajima dio je Badelove dugoročne izvozne strategije.
Ivana Barišić, Badelova direktorica izvoza, naglašava da prodaja na stranim tržištima čini 32 posto ukupnog prihoda Badela 1862. “Badelova su ključna izvozna tržišta, uz zemlje iz neposrednog okruženja, Njemačka, Austrija, Švicarska i Italija,”kaže gospođa Perišić. “Važne su nam i prekomorske zemlje, Sjedinjene Države, Kanada i Australija.” Badel izvozi široki portfolio vina, rakija i likera, a glavni su izvozni brendovi, prema Badelovoj direktorici izvoza, Stara šljivovica, Pelinkovac gorki i Pelinkovac Antique.
Na sajmovima u Cannesu i u Berlinu Badel se fokusirao baš na te, najvažnije izvozne proizvode. U Cannesu, na sajmu TFWA (International duty free and travel fair), Badel je izlagao svoje destilate među stotinama renomiranih svjetskih proizvoda, koji se svakodnevno nude miljunima internacionalnih putnika.
Na berlinskom Bar Conventu, koji okuplja najvažnije profesionalce destilerske industrije, Badel se ove godine predstavio na atraktivnom velikom štandu od pedesetak kvadratnih metara. Važno je istaknuti da je međunarodni portal The Spirits Business lani uvrstio Badel među najzanimljivije izlagače na BCB-u.
Sajmovi u Cannesu i u Berlinu pokazuju da su mjesta neposrednih susreta između proizvođača, distributera i potrošača i dalje, i u svijetu digitalnog marketinga, posve nezamjenjiv alat kako za uspješnu izgradnju brenda , tako i za prodaju.
Stoga je Badelova odluka da što aktivnije sudjeluje na velikim svjetskim destilerskim sajmovima više nego ispravna.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.