Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Neobično je što Splićani ne razumiju da je njihov lijepi grad već odavno postao binge drinking centar cijelog Jadrana

split

Splitski su mediji prepuni fotografija i videa turista koji vode ljubav u svim mogućim pozama po skrovitijim splitskim ulicama, strankinja koje presvlače grudnjake na većim ulicama, sirotih pijanaca koji ne podnose alkohol pa povraćaju svugdje po povijesnom dijelu grada i one posebne skupine gostiju, koje je Slobodna Dalmacija danas nazvala urinatorima; oni obavljaju svoje fiziološke potrebe pred tuđim ulazima i vrtovima, uglavnom u Getu.

Cijela je splitska javnost, dakle, skandalizirana masovnim egzibicionističko-ekscesnim javnim ponašanjem osoba od kojih cijeli Split živi: Split je postindustrijski grad u kojem danas funkcioniraju samo turizam, ugostiteljstvo i trgovina. Ali, te tri tercijarne djelatnosti donose Splićanima veoma mnogo novca. I određene društvene rizike, koji se  proporcionalno podudaraju s novcem. Splitska je turistička eksplozija počela Ultrom. Ultra je Splitu donijela stotine milijuna kuna i eura.

Ali, Ultra je u Split dovela desetke i desetke tisuća mladih, neumornih partijanera koji previše piju i žešće se drogiraju. Zahvaljujući Ultri koja je, ne budimo licemjerni, obogatila mnoge Splićane, Split je stekao svjetski imidž mediteranske prijestolnice binge drinkinga. A uslijed binge drinkinga mnogi splitski  gosti gube kontrolu nad svojim ponašanjem. Pa je tako Split, tvrde splitski mediji, postao Sodoma i Gomora na javnin mjestima.

Za što su u mnogočemu krivi sami Splićani. Prvo, Splićani  su pretvorio cijeli svoj grad u zimmer frei. Drugo, splitski hotelijeri i investitori nisu bili kadri izgraditi nijedan novi, veliki hotel s pravih pet zvjezdica: hoteli s pravih pet zvjezdica uglavnom ne okupljaju ljude koji povraćaju po kantunima. Treće, splitski  ugostitelji u svim godinama splitske turističke ekspanzije nisu uspjeli otvoriti ni jedan pravi fine dining restoran, osim Zirojevićeva Dvora sasvim kratkotrajno. Kinoteke (Paradigma se otvorila prerano). Ali su zato otvorili bar u kojem se sushi jede s golih žena. Budući da u Splitu ne postoji nikakva upmarket hotelska i ugostiteljska ponuda, mora se konstatirati da glavni  grad Dalmacije ima upravo onakve goste kakve zaslužuje.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.