Talijanski modni brend Bottega Veneta odlučio se na dosta riskantan potez u najavi svoje pre-fall kolekcije na društvenim mrežama. Modna kuća nema službeni profil na Internetu, pa je njihov kreativni direktor na Matthieu Blazy kolekciju najavio na svom privatnom profilu.
Za 137 tisuća followera, Blazy je objavio fotografiju muškarca u kaputu od bež mohera, koji u ruci drži pomfrit zamotan u novine, u etuiju od isprepletene kože, tipičnom uzorku Bottege Venete. S obzirom na cijene Bottege Venete, nije čudo da je Blazy svojom kreativnom intervencijom iznervirao dobar dio publike.
Inkriminirani etui followeri su proglasili uvredljivim, jer ne mogu podnijeti da im brend čije torbe koštaju od 3000 eura naviše uzurpira pomfrit, simbol klasne i prehrambene jednakosti. Drugi se, pak, nadaju da će Bottega Veneta euti za pomfrit stvarno biti dostupan barem po narudžbi. Pa koliko god koštao. Blazy je ipak nakon samo 24 sata skinuo fotografiju s Instagrama.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.