Britanski Mars izbacio je Bounty iz pakiranja s božićnim miksom, nakon što im je istraživanje tržišta pokazalo da 40 posto ljudi ne da ne voli, nego mrzi čokoladice punjene kokosom. Istraživanje su pokrenuli nakon lanjske akcije u Velikoj Britaniji, kad su potaknuti podacima koje su već imali, kupcima pakiranja s miješanim slatkišima poručili da mogu vratiti Bounty čokoladice ako ih ne vole. Vratila im se masa čokoladica. Samo 18 posto kupaca reklo je da ih voli, a većina tih kupaca je starija od 55 godina.
Mars se sada pita da li da uopće nastavi proizvoditi Bounty u Velikoj Britaniji. U Americi ih ne distribuiraju već neko vrijeme. Za početak, u trgovački lanac Tesco pustit će probnu seriju “No Bounty” božićni pakiranja čokoladica, piše BBC.
Bounty čokoladice nikad nisu bile do kraja prihvaćene. Prvo, povijest im je sporna. Bounty je nastao tako što je Mars naprosto kopirao Mounds i Almond Joy bar čokoladice koje je već bio proizvodio njegov rival Hershey. Obje te čokoladice izmislio je konditor Vincent Nitido iz Connecticuta još 1920. godine. Njegovu manufakturu kupila je američka firma Peter Paul Candy Manufacturing. Krajem 80-tih Bounty čokolade prodavale su se u cijeloj Americi, ali samo dvije godine. Hershey je 1988. kupio tvrtku Peter Paul, a s njom i Almond Joy i Mounds. Budući da su te čokoladice već bile omiljene među američkim kupcima, Mars nije mogao konkurirati i povukao je Bounty iz distribucije.
Bounty je puno bolje prolazio u Europi. Mars je 2003. čak pokušao zaštititi njihov oblik unutar Europske unije, ali Europski sud je rekao da zaobljeni krajevi i tri strelice nisu dovoljni razlikovni elementi. Istraživanje je pokazalo da u samo šest od 15 zemalja ne tržištu EU kupci prepoznaju Bounty po obliku. Mars je pokušao oživjeti prodaju Bountyja uvođenjem novih okusa, 2006. su uveli punjenje od višnje a kasnije i mango i ananas. Bounty sladoled na štapiću s glazurom od manga bio je jedan od boljih koji su se mogli kupiti u hrvatskim trgovačkim lancima. Ali sve su to bile ograničene i probne serije koje kupci nisu prihvatili. Nakon Božića znat će se je li sirotom Bountyju došao kraj.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.