Hrvati, nažalost, ne piju puno slatkih vina. Najbolje to zna Zagorac Boris Drenški, čiji su Bodreni prije desetak i više godina dobivali sva moguća Decanterova zlata, što nije osobito pomoglo prodaji tih fenomenalnih vina.
Na hrvatskom tržištu, među poluslatkim i slatkim vinima uistinu dobro prolaze jedino poneki istarski muškati, možda dva ili tri prošeka, i Korlat Merlot Boutique, vino kojeg nikad nema dovoljno: Merlot Boutique vjerojatno je najprodavanije desertno vino u Hrvatskoj.
Merlot Boutique, koji se proizvodi od bobica prosušenih na trsu, svoj uspjeh duguje dobro pogođenoj kombinaciji voćnosti, slatkoće i umjerenog alkohola (ima samo 13 posto), što ga čini relativno lakopitkim. Ovih je dana izašao novi Korlat Merlot Boutique, iz berbe 2018. Ne sumnjamo da će se brzo rasprodati.
Posebno je zanimljivo da Korlatovi Merloti nose oznaku ekološkog proizvoda. Korlat, kao prilično superioran kameni položaj s dosta vjetra, čini ekološki uzgoj lakšim i rentabilnijim.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.