
Zagreb, očigledno, obožava sushi. I to ne samo u skupom, klasičnom restoranskom formatu. Dokaz o zagrebačkoj strasti prema sushiju je munjevito širenje street food lanca Gyotaku. Prvi Gyotaku otvorio se, podsjetimo, u Gotovčevoj ulici blizu Kvatrića u travnju lanjske godine.
Gyotaku je do danas narastao na dvanaest lokacija, što znači da su otvarali dva nova lokala mjesečno. Nikad se ni jedan restoranski lanac u Hrvatskoj nije se širio takvom brzinom. I to nije sve. Gyotaku uskoro dolazi u Veliku Goricu i Zaprešić, a u sadašnjoj fazi razvoja otvorit će se ukupno dvadeset restorana.
Tri su razloga za uspjeh Gyotakua. Prvo, u konkrencijii masovno proizvedrnog sushija Gyotaku je daleko najbolji u Hrvatskoj, za što je zaslužan i klasično obrazovani sushi chef Mladen Križanović. Drugo, Gyotaku ima pametnu strategiju razvoja, koja se oslanja na shopping centre i poslovne dijelove Zagreba. Treće, Gyotaku je dio velike ugostiteljske grupacije kojoj pripadaju i Batak i Leggiero, što omogućuje efikasniju logistiku i niže ulazne cijene.
No, sve to ne bi koristilo da Zagrepčani nisu ludi ua sushijem, koji definitivno spada među četiri ili pet najprodavanijih restoranskih jela u glavnom gradu.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.