Italicus, danas najpoznatiji predstavnik tradicionalnog talijanskog pića rosolio di bergamoto, najnoviji je brend u portfoliju francuskog giganta Pernod Ricard. Svota koju je Pernod Ricard investirao u Italicus nije otkrivena, ali očekuje se da će ovo partnerstvo jedan superuspješni nišni brend pretvoriti u globalnu zvijezdu u svojoj kategoriji. Rosolio je stari talijanski liker nazvan po jutarnjoj rosi, koji se radi od ružinih latica.
Italicus je lansiran 2016. u londonskom Savoyu, s potpisom velikog talijanskog barmena Giuseppea Galla, koji ga je kreirao inspiriran tradicionalnim talijanskim rosolio likerima. Italicus je u oživljavanju kulture talijanskih aperitiva odigrao jednako važnu ulogu kao vermuti i amaro. Gotovo odmah postao je jedan od najpopularnijih brendova među barmenima.
U prvih godinu dana od lansiranja proglašen je najboljim novim pićem na Italspiritsu, International Wine & Spirits Challengeu, dobio je nagradu The Spirits Businessa za novi proizvod godine i nagradu Drinks Businessa za packaging (bocu je dizajnirala agencija Stranger and Stranger) i nekoliko međunaronih nagrada za brendiranje. Na jednom od najprestižnijih izbora industrije pića, Tales of The Cocktails, 2017. je proglašen najboljim novim pićem/sastojkom za koktele.
Italicus se proizvodi u destileriji Torino Distillati, zaslužnoj za razvoj nekih od najprodavanijih pića na svijetu poput Four Roses bourbona i grappe Piave. Tvrtku su 1906. osnovala braća Ferrero di Riccardo. U vlasništvu ove pijemontske obitelji ostala je do 1960. kad ju je kupila multinacionalka Seagram. Kad se 1992. Seagram počeo rješavati destilerija, direktor operacija Carlo Vergnano u management buyoutu kupio je pogon u Moncalieriju kraj Torina, i u njemu otvorio Torino Distillati. Vergnano je danas predsjednik kompanije koju vodi kao obiteljsku operaciju sa suprugom Pierom i kćeri Ritom.
Italicu je piće specifično osmišljeno za barmene boljih craft barova. Trenutno se prodaje na 30 svjetskih tržišta, a s Pernod Ricardom bi se trebao proširiti globalno.
“Italicus je vrlo uspješan i među profesionalcima i kod šire publike, i sada je vrijeme da se konsolidira sa strateškim partnerom teške kategorije i ubrza globalnu distribuciju u kojoj će Amerika i Velika Britanija biti prioritet. Imamo ambiciozan plan pretvoriti Italicus u jedan od najuspješnijih svjetskih aperitivo brendova,”izjavio je Giuseppe Gallo za Spirits Business. Više o Italicusu i njegovim aktivnostima u Hrvatskoj možete pročitati OVDJE.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.