Jägermeister, najjači svjetski proizvođač biljnih likera, lansirao je Design Edition, ograničeno izdanje svoje prepoznatljive boce. Riječ je o najvećem ovakvom Jägermeisterovu izdanju dosad, u svijetu će se prodavati više od 2,5 milijuna boca. Ograničeno izdanje boca dio je kampanje kojom Jägermeister promovira dvije nove nijanse boja brenda, Herbal Green zelenu i Culture Orange narančastu.
Zelene boce u Hrvatskim će supermarketima biti će dostupne od studenog, a narančaste već listopadu stižu u barove i klubove. Mogu se kupiti i u zagrebačkoj trgovini Kofer. Uz boce, ovisno o odabranom paketu, dolaze konzola za tetris, termo boca, drveni puzzle, keramička šalica ili oraščići za grickanje uz Jägermeister.
Zelena boja Jägermeistera predstavlja prirodnost sastojaka, tradiciju i destilerski knowhow a narančasta snažnu kulturološku poziciju brenda i njegovu urbanu stranu.
”Jägermeister je brend koji slavi noćni život, podržava umjetnike i kreativce, a prirodna receptura ovog likera se nije mijenjala od samog nastanka i sastoji se od 56 biljaka, korijenja i trava. Ovaj dualitet je s dvjema bojama dobio i vizualni pečat. Culture Orange označava radost življenja, inspiraciju, druženje i uzbuđenje, dok je Herbal Green naše naslijeđe, ljubav prema prirodi i vještina pretvaranja biljnih sastojaka u premium liker. Jako smo zadovoljni bojama brenda, a limitirano izdanje kultne boce je izvrstan način da to proslavimo sa svima”, istaknula je Nadine Kramarić, Marketing Manager Core brandova G3Spirits za Hrvatsku.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.