Kupaonice mogu biti ogledalo hijerarhijskog statusa pojedinog hotela. Kupaonice u netom otvorenom opatijskom hotelu Keight Opatija Curio Collection by Hilton upravo su senzacionalne. Tuš kabina nije kabina nego soba, što nije posve neuobičajeno: walk in tuševi već su desetak godina imperativ ozbiljnijih novih hotela s pet zvjezdica.
Međutim, walk in shower u Keightu sadrži i veliku kadu. Dakle, u istoj se sobi/tuš kabini, možete tuširati i opušteno kupati u lijepoj bijeloj kadi s pogledima na opatijske parkove, ili na veliko plavo more. To je u Hrvatskoj zaista rijetko i posebno. Dva apartmana sadrže dodatni zabavno -korisni element u kupaonicama; radi se o infracrvenoj rešetki, koja funkcionira kao sauna. Imate, znači, saunu u sobi. Bar je potencijalno jednako luksuzan kao i sobe. Za glavnim barom, u restoranu Pierrot, i na terasi jako privlačnog Rooftop bara na petom katu, čak se četiri šampanjca toče na čaše, i to po veoma prihvatljivim cijenama: od 11 eura za Allart, do 19 eura za Barons de Rothschild. Između su se smjestile dvije verzije Veuve Clicquota. Ne znamo ni jedan hrvatski hotel koji rutinski toči četiri šampanjca na čaše. Ne znamo mnogo hotela na Jadranu, a osobito ne onih s pet zvjezdica, koji toče šampanjac već za 11 eura.
Cijene šampanjca nisu eksces ni greška u Excelu. Cijene koktela kreću se, naime, između osam i pol i deset i pol eura koliko košta negroni, što bi još lani bilo smiješno jeftino za većinu dalmatinskih i dio istarskih hotela s četiri zvjezdice, i potpuno nevjerojatno za jadranske hotele s pet zvjezdica. Tkogod da je određivao cijene u Keightu, postupio je iznimno inteligentno. Ideja gradskog hotela s pet zvjezdica (Keight se nalazi u centru Opatije) nije da preplaši goste nego da širem krugu potencijalnih potrošača, i hotelskih i gradskih, pokaže što znači pravih pet zvjezdica.
Keight nije resort. Keight je gradski hotel i kao takav mora funkcionirati kao opatijska javna institucija. A cijene i izbor pića u Keightovim barovima omogućuju da Keight Curio postane važna i velika gradska institucija. Opatija , nažalost, već desetljećima nema sreće s hotelima. Grad koji je doslovno izmislio hrvatski turizam predugo se guši u mediokritetskom pristupu hotelijerstvu. Do Keightova otvaranja, prije desetak dana, Opatija nije imala ni jedan veći hotel s pravih pet zvjezdica osim Navisa. Svi drugi opatijski hoteli s nominalnih pet zvjezdica zaslužuju u najboljem slučaju četiri zvjezdice, a neki opasno laviraju između tri i četiri. Utoliko Keight dramatično unapređuje opatijsku i kvarnersku hotelsku scenu.
Keight nije samo nekretninsko dizajnerski luksuz i dobra ponuda finih pića. Keight nije samo skupi namještaj (restoran i barovi imaju četiri ili pet kolekcija skupih, privlačno dizajniranih stolica i fotelja) ni uspavljujuće udobni kreveti ni golemi televizori, ni skupa kozmetika u kupaonicama. Keight je i servis. Hotelski servis, naravno, počinje s bellboyem i recepcijom. Bellboy nas je dočekao u garaži, da bismo prtljagu idući put vidjeli u sobi. Recepcija se, vjerovali ili ne, nalazi na baru, što je neobično, pomalo raskalašeno i jako pametno.
Odmah poslije check ina preselili smo se na barski komunalni stol na terasi i popili četiri čaše Allarta. Osoblje u baru iznimno je profesionalno; riječ je o ljudima koji točno znaju što toče i u što treba točiti šampanjac (pa im nije palo napamet da nam donesu flute, one grozne uske čaše koje se i danas Hrvatskoj koriste za pjenušava vina).
Servis u restoranu uigran je kao da Keight radi barem deset mjeseci a ne deset dana. Rooftop bar s bazenom jedno je od najatraktivnijih mjesta za izlaske u Opatiji. S Keightova petog kata možete uživati u pogledima na Kvarner, ali i na opatijske parkove, krovove starih vila i crkvene tornjeve.
Nažalost, na Rooftopu nema nijednog rashladnog uređaja što se u subotu oko podneva na plus trideset, pokazalo pomalo neugodnim. Zato je, međutim, mlada konobarica u Rooftopu briljirala; znala je napamet sva vina koja se toče na čaše. A šest katova ispod Rooftopa, na minus jedan pod recepcijom, smješten je jako fotogenični 25-metarski bazen, najdulji u Opatiji, koji za divno čudo, ne miriše po kloru. Keightov zatvoreni bazen jedna je od impresivnijih cjelogodišnjih atrakcija na Opatijskoj rivijeri. Keight Opatija Curio by Hilton ima 52 sobe i dva apartmana, dva bara, veliku konferencijsku dvoranu, lijepo uređenu spa zonu i onaj lepršavi duh dolce vite koji Opatiji nedostaje već cijelu vječnost, otkako je, recimo, Kvarner prestao biti dobar hotel.
Utoliko je Keight najvažniji novi hotel u Opatiji unatrag desetak godina; Keight može privući goste koji će puniti vrhunske restorane Opatijske rivijere. U Keightu smo uočili zanemarivo malo pogrešaka za posve novi hotel; sadržaj minibara nije, primjerice, na razini pravih pet zvjezdica, no to se može ispraviti za tjedan dana. Keight Curio u vlasništvu je privatne agencije Katarina Line Cruises, vodeće hrvatske tvrtke za krstarenja Jadranom. Keight se počeo graditi 2019. godine. Pandemija je, naravno, usporila projekt. Oznaka Curio predstavlja jedan od individualiziranih Hiltonovih brendova više kategorije. Hotelom sada upravlja Zagreb City Hotels; riječ je o vrhunskim hotelskim profesionalcima koji vode tri zagrebačka Hiltona. Nadamo se da će Keight, nazvan po interpretaciji imena Katice Hauptfeld, vlasnice Katarina Line, potaknuti druge kvarnerske hotelijerske tvrtke da unaprijede svoj posao.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.