Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

APSURD NA KORČULI Michelinov LD Restaurant uredno prima rezervacije za ručak premda uopće ne radi za ručak!

lesic-dimitri-glavna

U petak ujutro primili smo mail čitatelja M.B. (podaci poznati uredništvu). Pismo prenosimo u cijelosti:

“Supruga i ja jučer smo rezervirali ručak u LD-u za subotu 9. kolovoza putem aplikacije superbexperience na njihovoj web stranici. Onda smo kupili karte za katamaran s Hvara na Korčulu. Prije kupnje karata, restoranu smo poslali mail s pitanjem je li sve u redu s rezervacijom. Budući da nitko nije odgovorio na mail, nazvali smo LD gdje su nam rekli da već mjesec dana ne poslužuju ručkove, da su otvorenii samo navečer i da aplikacija na njihovoj stranici ne radi dobro. Rekli su da će nam se javiti menadžer restorana, koji odgovara na mailove svako jutro. Ni dvadeset sati nakon slanja maila nitko nam se nije javio. Eto one Michelin star iskustva!”

.Budući da nam je sve ovo zvučalo nevjerojatno, i mi smo danas u petak oko 13 sati pokušali na web stranici restorana rezervirati stol za dvoje za ručak u ponedjeljak 18. kolovoza. Restoran je uredno primio našu rezervaciju za ručak.Ostavili smo broj kreditne kartice, a restoranska web stranica upozorila nas je da će nam naplatiti 110 eura ako ne dođemo na ručak. Što je sasvim korektno, i u skladu s boljim ugostiteljskim običajima. Pa smo zatim nazvali LD, gdje su nam rekli da oni uopće ne rade za ručak, osim u slučaju posobenog dogovora sa chefom, za koji ih treba kontaktirati mailom.

LD, jedini korčulanski Michelinov restoran, dakle, uistinu prihvaća rezervacije za ručak i rezervira 110 eura na vašoj kartici, premda već mjesec dana uopće ne radi za ručak! Ovakvu vrstu najcrnjeg restoraterskog amaterizma nikad nigdje nismo vidjeli.

Najgore od svega je da su u LD-u svjesni da im aplikacija prima rezervacije za ručak, a nisu ništa učinili da onemoguće rezervacije za ručak niti su uklonili “pokvarenu” aplikaciju. Menadžere LD-a očigledno nije briga što gosti svakodenvno rezerviraju ručkove kojih nema. Je li uistinu moguće da su baš svi u LD-u toliko lijeni i nemarni da ne mogu popraviti ili maknuti sadašnji sustav za rezervacije? Ili ih je baš briga za njihove potencijalne goste.

Riječ je, nažalost ,o još jednom teškom salto mortaleu dalmatinskog turističkog ugostiteljstva. LD Restaurant dobio je Michelinovu zvjezdicu prije šest godina. Baš nas zanima što Michelin misli o ovakvom LD-ovu odnosu prema gostima, prema rezervaciji stolova i prema očigledno netransparentnom radnom vremenu.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.