Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

EKSKLUZIVNO Obitelj Zubak prodala je Ikador, jedan od najboljih hrvatskih hotela. Ivan Zubak objašnjava zašto je Zubak Grupa odlučila napustiti hotelski biznis

U profesionalnim se krugovima unatrag nekoliko tjedana proširila informacija da obitelj Zubak prodaje Ikador u Iki. Ikador je jedan od najboljih hotela u Hrvatskoj i jedan od dva najluksuznija mala hotela u zemlji (drugi je Villa Nai na Dugom Otoku).

Ivan Zubak, sin Pave Zubaka, danas nam je potvrdio informaciju o prodaji Ikadora. Gospodin Zubak također je kazao da Zubak Grupa nakon dugo godina izlazi iz turističkog sektora. Ivan Zubak, međutim, zbog poslovne povjerljivosti nije mogao reći tko je novi vlasnik Ikadora, kao što nije mogao iznijeti niti financijske detalje o ovoj transakciji, jer je primopredaja upravo u tijeku. Tko god bio novi vlasnik Ikadora, nadamo se da će održati zaista jedinstveno visoku razinu najspektakularnijeg hotela na Kvarneru.

Zašto ste prodali Ikador? Znači li li prodaja Ikadora da obitelj Zubak izlazi iz hotelskog biznisa?

Zubak Grupa donijela je stratešku odluku da se nakon 27 godina povlači iz turističke branše u potpunosti kako bi se mogli posvetiti core businessu što su u našem slučaju AutoZubak, ORYX Asistencija i njihove prateće usko povezane djelatnosti. To znači da uz Ikador prodajemo i Veladrion resort. Hotelski biznis, pogotovo zadnjih nekoliko godina, postao je sve zahtjevniji u smislu nedostatka kvalificirane radne snage i očekivanja gostiju, i počeo je uzimati puno više vremena no što smo do sada ulagali i bili spremni ulagati u nešto što nije naš core business. S druge strane u Zubak Grupi trenutno imamo u tijeku nekoliko strateški značajnih projekata i investicija koji od nas zahtijevaju maksimalni fokus i pažnju, što ćemo s ovom odlukom biti u mogućnosti dati.

Čime ste u ovih šest godina bili posebno zadovoljni, a čime ste bili nezadovoljni u Ikadoru?

Zadovoljni smo i ponosni činjenicom da smo vrlo brzo nakon otvaranja ostvarili svoj zacrtani cilj, a to je da stvorimo najbolji mali luksuzni hotel u Hrvatskoj. Ocjene korisnika na svim platformama to su i potvrdile, ali i puno važnije, prosječna cijena koju smo postigli, odnosno ADR od gotovo 600 eura neto u destinaciji koja nije poznata po luksuznom turizmu i nema prilagođen sadržaj takvim gostima. Doveli smo brendove poput Rive i njihovog Riva Lounge koncepta i stavili nas na kartu uz ostale premium destinacije gdje se nalaze poput Monte Carla, Mykonosa, Pariza, Venecije, jezera Como i ostalih. Jedini smo hotel kao dio LHW grupacije na području Kvarnera i šire i jedan od samo sedam u Hrvatskoj. Uspjeli smo hotel održati otvorenim cijelu godinu i pokazati da je moguće pružiti zavidno visoku razinu kvalitete usluge i kod nas. Dobili smo mnoga priznanja za svoj rad, kako od Falstaffa, Gault&Millau, HTZ-a i ostalih što isto govori u prilog kvaliteti usluge. Uspjeli smo i ući u ponudu AMEX Fine Hotels + Resorts, što je uz nas uspjela još samo četiri druga hotela u Hrvatskoj. Kao i u svakom poslu, mnoge stvari su mogle biti još bolje, ali o tome možda nekom drugom prilikom.  

Kako vidite budućnost hrvatskog visokog turizma?

Ne znamo kakva će biti, ali vjerujemo da je općenito ključ hrvatskog turizma ulaganje u objekte više kategorije, pogotovo pet zvjezdica za što postoji puno potencijala, ali to se mora postići u suradnji s lokalnom i turističkom zajednicom kako bi se u sredinama gdje bi se takvi kapaciteti razvijali paralelno stvarao i prilagođavao sadržaj takvim gostima više platežne moći.

Jesu li novi vlasnici Ikadora stranci ili se radi o hrvatskoj tvrtki?

U ovom trenutku nismo u mogućnosti iznositi nikakve pojedinosti o novom vlasniku. Zahvaljujemo na razumijevanju.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.