“Planiramo otvoriti aROMA gelato experience butike po cijeloj Europi, u zemljama poput Njemačke, Austrije, Španjolske, Portugala, Češke, Slovačke, Mađarske, Švicarske i Francuske. Razgovaramo čak i o širenju u Maroko i na bliski istok” rekao nam je sinoć Primož Ogrizek, glavni ideolog brenda aROMA gelato experience u povodu vijesti da je većinski udio u kompaniji otkupio investicijski fond Prosperus Growth.
“Točno je da je Prosperus Growth uložio 7 milijuna eura u aROMU,” nastavio je gospodin Ogrizek, koji je ovaj projekt prije nekoliko godina začeo u Ljubljani, da bi zatim uz partnerstvu s hrvatskim investitorom kompletnu zanatsku proizvodnju gelata prebacio u Ogulin. “Prosperus će pomoći aROMI, da se internacionalno proširi, što je logičan korak u našem razvoju. Osim širenja u zemljama Europske Unije aROMA će ove godine otvoriti još petnaestak gelaterija u Hrvatskoj. Naposlijetku, želimo biti i jače prisutniji u HoReCi,” kaže Ogrizek.
Prije nekoliko dana objavljeno je da je Prosperus Growth, regionalni fond rizičnog kapitala, preuzeo većinski udio vlasništva u aROMA Globalu. Prosperus Growth u Hrvatskoj je poznat i po ulaganjima u hotelsku i gastronomsku industriju, pa se tako u njegovu portfoliju nalazi i Submarine, vodeći hrvatski lanac burger barova. aROMA gelato experience najvažniji je hrvatski brend zanatskih gelaterija, s buticima po cijelom Jadranu ali i u Zagrebu.
Nakon ulaska fonda, u društvu će se održati kontinuitet managementa i upravljanja uz podršku od strane novog investitora. Utoliko promjena vlasničke strukture ne znači i promjenu njihova gastronomskog ni poslovnog modela. Ispred aRome je sad petogodišnji plan razvoja i rasta društva kroz širenje prodajne mreže i novih kanala s ciljem povećanja vrijednosti društva i brenda aRoma. Za hrvatsku je gastronomiju (i hrvatski turizam) svakako veoma dobro da se njeni najsnažniji brendovi šire u inozemstvu.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.