Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

PRIUŠTIVI LUKSUZ Zagrebački Kiyomi organizira gastronomski raskošan doček Nove godine sa šampanjcem za samo 100 eura

Postoje ugostitelji koji za blagdane maksimaliziraju cijene jer znaju da će gosti u prosincu trošiti najviše što mogu. Pa tako klubovi i restorani, osobito za Badnjak i za Novu godinu, nude opcije koje su toliko skupe da dodatno opravdavaju stigmu o bezobrazno inflatornom hrvatskom ugostiteljstvu.

A postoje i oni drugi, pametniji i racionalniji ugostitelji, koji žele okupljati što veći broj lojalnih gostiju jer ozbiljni restorani, naravno, ne žive od prosinačkih domjenaka ni od novogodišnjih partyja. U ovu drugu grupu spada Davor Bienenfeld, vlasnik zagrebačkih azijskih restorana Kiyomi i Izakaya, i suvlasnik Torikaye . Pa je Bienenfeld za doček Nove godine u Kiyomiju, najvažnijem restoranu otvorenom u glavnom gradu u 2024. godini, odredio više nego fair cijenu: točno 100 eura.

Gosti za tih 100 eura dobivaju čašu šampanjca, ili koktel, i mogu birati između mnogo famozno začinjenih jela Vida Nikolića, uljučujući neke od najboljih dim suma u Zagrebu, izvrsni curry puff, satay s autentičnim umakom od kikirikija i brutalno ukusni ražnjić od mljevene janjetine. Nadamo se da će se posluživati i veličanstveni tartar od cikle koji Kiyomi radi po recepturi velikog chefa Tvrtka Šakote. ”Kod nas gost navečer potroši prosječno 80 eura. Ne vidim zašto bi na Novu godinu plaćao više,” objasnio je Bienenfeld. Takve su odluke zapravo najrazumnije, za one ugostitelje koji dugoročno žele ostati u vrhu svoga posla.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.