U velikim, prestižnim supermarketima velikih svjetskih metropola uobičajeno je da se povremeno otvaraju štandovi prestižnih brendova hrane, vina i destilata. Ili da su njihovi zasebni štandovi ondje stalno. U Hrvatskoj je takva praksa, koja velike trgovine čini privlačnijima, raznolikijima i življima, gotovo nepoznata. Što se upravo promijenilo otvaranjem Mivinog pop up shopa Moët et Chandon u Black Konzumu u Zagrebu.
MIVA je ekskluzivni zastupnik vina i destilata iz portfolija LVMH-a, najveće svjetske korporacije za proizvodnju i prodaju luksuznih brendova. Moët et Chandon uvjerljivo je najprodavaniji šampanjac na svijetu, a Black Konzum u Radničkoj premoćno je najuspješniji Konzumov supermarket.
Moëtov pop up shop blizu vinske sekcije Black Konzuma uljepšao je cijelu trgovinu. Moëtov pop up prodaje bazični Brut Imperial i Moët Rose u blagdanskim pakiranjima, s mogućnošću personalizacije svake kupljene boce. Moëtov pop up u Radničkoj šarmantan je doprinos blagdanskom ugođaju u glavnom gradu. Prava je šteta što zbog zakonskih prepreka Moëtov pop up ne smije točiti šampanjce.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.