Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

IZVOZNI TRIJUMF Maraskin Maraschino u Emiratima rasprodan za devet dana. Pije se čak i u Burj al Arabu

Zadarska Maraska strelovito osvaja barmensku scenu Emiratima i postaje neizostavni dio ponude elitnih restorana, klubova i hotela na Bliskom istoku. Zadarski Maraschino ušao je i u ikonografski Burj Al Arab u Dubaiju, jedan od najluksuznijih hotela na svijetu. 

Popularnost zadarskog Maraschina u Europi ima tradiciju dužu od dva stoljeća. Još su tada europski plemići jako dobro znali da je višnja maraška s područja Zadra i Ravnih kotara magična i daje plod najbolje kvalitete koji je zaštitni znak obožavanog likera Maraschina.

Kroz povijest Maraschinova popularnost širi se svijetom, a od ove godine postaje i neizostavan dio bogate restoranske i klupske scene Ujedinjenih Arapskih Emirata i to strelovitom brzinom. 

Nakon prvog održanog masterclassa u renomiranom restoranu Soul Kitchen koji je oduševio iznimno zahtjevnu barmensku scenu Dubaija, Maraskin predstavnik u Emiratima rasprodao je sve zalihe Maraschina u samo devet dana. Svi koju su probali jedini pravi i izvorni zadarski Maraschino odlučili su upravo njega uvrstiti u svoje barove, klubove i restorane. Pa se tako odnedavno Maraschino nalazi na karti pića Burj Al Araba kao i nove hit destinacije na palmi hotela Atlantis the Royal. 

Atantis The Royal

Vladyslav Revkevych, glavni barmen restorana Milos u hotelu Atlantis The Royal u Dubaiju tom je prilikom istaknuo: “Oduševljen sam okusom Maraschina i želim kreirati nove signature koktele s Maraschinom za naš novi meni. Iza svakog signature koktela koji ćemo osmisliti bit će posebna priča o jedinstvenom likeru višnje maraške koju se veselim podijeliti s našim gostima jer je riječ o proizvodu iznimne kvalitete i duge tradicije“.

Potaknuta odličnim uspjehom, Maraska je nedavno održala i masterclass u luksuznom hotelskom lancu Shangri-La u Abu Dabiju, koji posjeduje hotele u svim svjetskim metropolama na najekskluzivnijim lokacijama. U Abu Dabiju je nakon mastrerclassa održano i natjecanje barmena iz svjetski poznatih restorana koji imaju podružnice u Emiratima kao što su Hakkasan, Siddhartha by Buddha Bar i Craft by Side Hustle. 

“Maraschino je sastavni dio kultnih koktela poput Aviationa i Last Worda, no imam osjećaj da je upravo sada vrijeme njegovog povratka na velika vrata. Niz godina u fokusu su ginovi, bitteri i tequila, a svi znamo kako su barmeni stalno u potrazi za nečim novim i kako se naša industrija brzo mijenja, stoga ne čudi što je zadarski Maraschino postao hit na miksološkoj sceni. Njegova voćna aroma, slojevitost okusa i osvježavajuća nota pružaju barmenima zaista širok spektar mogućnosti za razvijanje novih mix pića od jednostavnih špriceva pa sve do kompleksnih koktela. Kombinacija tradicije i suvremenosti je dobitna kombinacija koju zadarski Maraschino ima, a svi znamo da klasici traju vječno s razlogom“, Tauland Hyka, barmen iz Dubaija. 

Maraska je u proteklih nekoliko mjeseci organizirala niz natjecanja, masterclassova i manjih događanja u renomiranim hotelima i njihovim barovima te restoranima u Emiratima, na kojima su gosti bili barmeni iz svjetski poznatih barova poput One Zabeel, Mamazonia i Clay. 

Maraska planira daljnje širenje na tržištu Bliskog Istoka, uz kontinuiranu promociju i pozicioniranje Maraschina kao neizostavnog sastojka u vrhunskim koktelima koji će biti dostupni na najjačim trendovskim mjestima u Ujedinjenim Arapskim Emiratima i cijelom Bliskom istoku. 

Početkom sljedeće godine Maraska će lansirati natjecanje za barmene Cherry blossom u suradnji s brendom prirodnih voćnih sokova Juicy koji je također dio Stanić grupacije. U sklopu natjecanja barmeni će imati priliku razvijati kreativnost, a barmen koji osmisli najbolji koktel s Maraschinom osvojit će put u Hrvatsku i posjet plantaži višnje maraške u okolici Zadra.

“Maraschino je simbol hrvatske tradicije i kvalitete, a naš cilj je da ovaj jedinstveni liker osvoji srca potrošača i u Emiratima, kao što je to činio stoljećima širom svijeta. Naši planovi su veliki i želimo cijelom svijetu pokazati zašto je zadarski Maraschino poseban, vjerujemo u njega i sigurni smo da će njegovu superiornost prepoznati i cjelokupna svjetska miksološka scena“, zaključila je Nina Stanić, direktorica marketinga Stanić grupe.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.