Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

NE PREPORUČUJEMO Kanditov Riki, rekorder u poskupljenju među čokoladama, bezličan je proizvod koji tek blijedo podsjeća na čokoladu

Ovog su se tjedna internetski forumi užarili zbog bezazlene čokolade s rižom. Jedna se gospođa ljutim tonom požalila da je u Kauflandu Kanditov Riki od 300 grama s 3,19 eura naglo skočio na 6,29 eura Dakle, udvostručio je cijenu. 

Večernji list preuzeo je priču, pa su kolege iz Večernjeg pitali Kandit je li udvostručio Rikijevu cijenu. Kandit je ljubazno odgovorio da su morali reagirati na poskupljenje kakaovca na svjetskim tržištima. Ovaj je izgovor loš ubog dva očigledna razloga.

Prvo, Riki sadrži sano 29 posto kakaa; radi se, dakle, o jednom od proizvoda s najmanjim postotkom kakaa: izravni konkurent Mikado nešto je jeftiniji a sadrži 33 posto. Drugo, ni jedan poznati brend čokolade nije odjednom udvostručio cijenu. Radi se o dosta bedastom prodajno marketinškom potezu.

Jutros smo kušali Kanditovog šampiona u dizanju cijena. Riki je posve bezlična čokolada, s loše ekspandiranom rižom koja gotovo da nije hrskava. Okus onoga što bi trebala biti čokolada svodi se na okus glazure vrlo loših čokoladnih keksa ili napolitanki, i ostavlja pretjeranu, neugodno masnu slatkoću u ustima. Zaista nemamo pojma zašto bi bilo tko potrošio šest i pol eura (50 kuna) na tako blijedi proizvod. No, neka o tome prosudi tržište.

A Riki je upravo bolno nekonkurentan. Riki u malom pakovanju od 75 grama u Konzumu košta skoro dva eura. Milke od 90 grama koštaju oko 1,60 ili 1,70 eura, a Dorine počinju s 1,45 eura. I Milka i Dorina sadrže nešto više kakaa od Rikija. Zbog čega je ovaj Kanditov eksces s udvostručenjem cijene još manje razumljiv. 

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.