Lift u neboderu u Strojarskoj u utorak navečer pretvorio se u Pelinovino dizalo do partyja na rooftopu s jednim od najljepših pogleda na Zagreb i Sljeme. Lift je, naime, bio obojan u Pelinovinu narančastu boju i Pelinovin logo. Pelinova je jedan do najambicioznijih novih destilata koji su se u zadnje vrijeme pojavili na hrvatskom tržištu. Pelinova je biljni liker s trideset aromata, među kojima se posebno ističe bergamot.
Pelinova je više gorka nego slatka, gotovo da asocira na amaro i ima veliko tijelo s dosta alkohola. Entoni Sošić, Istranin koji je relativno nedavno postao predsjednik hrvatskog Stocka, kaže da su željeli unijeti inovaciju u prilično tradicionalističku kategoriju pelinkovaca.
Nesporna je činjenica da su u Stocku dobili dosta jedinstveni aromatski sklop, s vrlo bogatim tijelom i dugim okusom, koji se ne mora piti samostalno nego uspješno funkcionira u miksologiji, kao u Pelinovi Black, koktelu s duplim espressom koji smo probali na eventu. Osim što je riječ o finom, elegantnom i intenzivnom piću, Pelinova ima besprijekoran brending. Samo ime kaže da je riječ o novom pristupu pelinkovcu. Narančasta boja i slogan vezan uz sunce pokazuju da Pelinova zasad gađa sunčanu, ljetnu stranu ugostiteljstva. Boca je teška i skupa, etiketa lako privlači pažnju, dok je cijena zapravo neobično povoljna. Oko 15 eura u maloprodaji.
Rooftop nebodera u Stojarskoj u utorak navečer bio je prepun. Jean-Christophe Coutures, predsjednik Uprave Stock Spiritsa, u svom je kratkom govoru rekao da se se nada kako će Pelinova s vremenom doseći milijunsku nakladu. Zvuči pretenciozno. Ali pelinkovac je kategorija destilata koja najbrže raste na hrvatskom tržištu, dok je Stock, inače osnovan u Hrvatskoj u Splitu, jedna od najbrže rastućih europskih tvrtki za proizvodnju i distribuciju destilata. Stoga Coutures i Sošić imaju pravo na optimizam. U svakom slučaju, zalazak sunca nad Zagrebom uz Pelinovu danas je izgledao prilično privlačno.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.