Oduševljeni tokijskom kulturom kave za van (Tokio je grad s najviše takvih lokala na svijetu), braća Alexandre, Carlos i Luis Fertonani 2018. su odlučila spojiti je s brazilskim naslijeđem kave.
Tako je nastao The Coffee ザ·コーヒー.Spajajući japansku estetiku, inovativnost i opsesiju tehnolgoijom s brazilskim običajima, napravili su nešto puno više. Izmislili su novi model specialty kafića, najavljujući jaču disrupciju naših navika pijenja kave i od one koju je Starbucks svojedobno napravio među Talijanima.
The Coffee je prvi europski kafić otvorio u Madridu, danas ima dva u Francuskoj, četiri u Portugalu i četiri samo u Barceloni. U ponedjeljak smo se zaustavili u onome na Carrer del Comte Borrel u kvartu Sant Antoni u Eixampleu. Kakvo je, dakle, iskustvo u The Coffee? Minimalističko i jako ugodno. Dizajn lokala je posve ogoljen, sve izgleda kao jedna bijela ravna ploha s par polica, bijelim cafe aparatom na ulazu i diskretnim menijem na zidu. Kave se naručuju preko aplikacije na malom tabletu na pultu.
Proces je brz, jednostavan i potpuno intuitivan. Kavu odaberete, platite karticom, upišete svoje ime i pričekate. The Coffee ne prima cash, a sistem naručivanja i plaćanja preko aplikacije uveli su da bi se barista cijelo radno vrijeme mogao posvetiti samo kavi. Prodaju i pakirane kave, nešto peciva i odlično dizajnirani merchandise poput šalica, posuda za pripremu kave i slično.
The Coffee ima relativno kratak meni ali originalan, baziran na tri segmenta: inovativnim potpisnim kavama poput Black Gingera, Salted Caramela ili Tonka Lattea, sezonskim recepturama poput Ichigo Matche, matcha lattea sa svježim jagodama koji je proljetni hit i “kavama za puriste”, klasičnim formama kave. Preko aplikacije na šanku birate što ćete piti, način pripreme (espresso, chemex, V60, cold drip itd) i vrstu kave od koje će vam sve to napraviti, veličinu kave i posebne zahtjeve poput veće količine nekog sastojka ili vrste mlijeka.
The Coffee svoje kave nabavlja i prži sam, u suradnji s poznatim pržioničarima i baristima. U pržionici u Curitibi u Brazilu rade tri linije kave. White Bag su bazične kave pogodne za sve načine pripreme, srednje pržene, meke, balansirane arabice s tamnim čokoladnim notama i srednjim tijelom, trenutno imaju brazilsku Yellow Bourbon, kolumbijsku Blen Catillo i jednu kenijsku. Kraft Edition su single origin kave s malih parcela s naglašenim i neobičnim karakterom, poput nota jagoda, limuna, crnog vina i slično, dok je Black edition linija posvećena najvrjednijim, kompleksnim single origin kavama koje vlasnici osobno nabavljaju kod malih uzgajivača i jedini ih prže.
U svakom The Coffee lokalu je mali pult na kojem se mogu probati zrna kava u aktualnoj ponudi. Sva ova ideologija i brending imaju realno pokriće u kvaliteti kava koje prodaju, u što smo se uvjerili kad smo u ponedjeljak u The Coffee u Barceloni pokupili svoju Tonka Latte, jako seksi, ozbiljnu kavu s ogromnom količinom tonke, meku, moćnu, ultraaromatičnu i raskošnu. Baristi su srdačni i efikasni, procedura pripreme perfekcionistička, ugođaj u kafiću neobično topao i prisan za sav taj minimalizam i digitalizaciju, a kave su skupe. Naš Tonka Latte veličine normalnog srednjeg cappuccina s ekstra tonkom koja se naplaćuje tri centa, koštao je pet eura. Ipak ćemo opet svratiti ovih dana, jer je kava jako dobra. The Coffee ザ·コーヒー trenutno ima stotinjak lokala u svijetu i ubrzano se šire. Njihova strategija, temeljena na vrhunskoj kvaliteti kave, preciznoj pripremi i dostupnosti na strateški biranim lokacijama, postavlja novi model specialty kafića.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.