Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

NOVA STVARNOST 50 posto mladih jedenje i pijenje vani smatra esencijalnim troškom

restoran-la

U Velikoj Britaniji provedeno je istraživanje koje je dalo znakovite rezultate. Svatko tko ima odraslu djecu ili se na bilo koji način bavi ugostiteljstvom zna da su, za razliku od prijašnjih generacija, dostave, barovi i restorani prirodan dio njihovog stila života već od viših razreda osnovne škole. 

Englesko istraživanje taj je fenomen potvrdilo statistički. Čak pola (46 posto) ispitanika u anketi među ljudima koji su sada u dvadesetima ili ranim tridesetim godinama, reklo je da im je jedenje i pijenje vani esencijalan trošak, dakle trošak koji ne mogu smanjiti. Istraživanje je proveo DesignMyNight, popularni web sajt koji korisnicima omogućuje da si organiziraju izlaske prema budžetu i afinitetima. Njihov servis prisutan je u više od 20 britanskih gradova i svake godine provode istraživanja o raznim aspektima navika gostiju i ponude.

Ove godine, zbog rasta cijena u Velikoj Britaniji, fokusirali su se na kupovnu moć i pristupačnost ponude. Istraživanje je pokazalo da je golema većina, 83 posto ispitanika, donekle promijenila navike trošenja zbog inflacije i rasta cijena. Ipak, 50 posto mlade publike smatra da se ne mogu odreći izlazaka na večere i pića niti bitno smanjiti troškove vezane uz njih. Još su spremni dati desetak eura za kriglu piva, a pola ih troši stotinjak eura na večere i izlaske.  Najspremniji su više potrošiti na proslave rođendana.

“Sad je možda svima teže, ali izlasci su našoj publici i dalje važni u svim cjenovnim kategorijama. Primjećujemo da raste potražnja za mjestima koja imaju pristupačnije cijene i nude bolju vrijednost za novac, gosti više ne žele bacati novac na osrednjost,” rekla je Katie Kirwan, direktorica B2C i brend direktorica servisa DesignMyNight

Ljudi dakle neće prestati izlaziti bez obzira na rast cijena. Ugostiteljstvo se još oporavlja od pandemije, ali očigledno je da su druženja i zajednička iskustva cjenjenija nego ikad i ugostitelji na to moraju adekvatno odgovoriti. Ne pumpanjem cijena nego traženjem razumnih i isplativih rješenja. Industrija čija mlada publika izlaske u restorane i barove smatra esencijalnim troškom, može propasti samo svojom krivnjom.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.