Firma Paqui do prije nekoliko je dana bila veliki viralni hit. Svoj tortilja čips s ekstremno ljutim čilijem nazvala je One Chip Challenge. Ideja je, naravno, bila isprovocirati klince da se na društvenim mrežama natječu koliko mogu pojesti njihovog čipsa.
Paquijeva marketinška strategija završila je katastrofom. Četrnaestogodišnji dječak Harris Wolobah iz Bostona umro je početkom rujna nako što je pojeo njihov čips. One Chip Challenge odmah je povučen iz trgovine, a Paqui je ponudio da će vratiti novac svima koji su ga već kupili. Smatraju da je unatoč dječakovoj smrti njihov čips siguran ali žele biti oprezni.
One chip challenge nije nova stvar, ljudi se već sedam godina snimaju kako pokušavaju pojesti jedan ljuti čips, na TikToku challenge ima dvije milijarde pregleda. Obitelj dječaka koji je umro nakon što je jeo čips još čeka rezultate obdukcije ali uvjereni su da je ljutina čipsa uzrok njegove smrti. Njegova majka Lois na lokalnoj je bostonskoj televiziji izjavila da je dječak nakon što je pojeo čips dobio jake bolove u trbuhu, stanje mu se nakratko popravilo a onda se onesvijestio i prevezen je u bolnicu gdje je uskoro umro.
Paqui svoj čips začinjava Carolina Reaperom i Naga Viperom, koji spadaju među najljuće čilije. Na deklaraciji nisu naveli koliko čips ima scovillea. Tek nakon što je dječak umro na svojoj su web stranici objavili disclaimer da je njihov čips namijenjen isključivo odraslima i da je to jasno navedeno na vrećicama. Čips, dodaju, nije ni za odrasle osobe osjetljive na ljutu hranu, trudnice ili alergičare.
Nije da ljudi nisu upozoravali. Neke škole iz Kalifornije i Massachusettsa javno su upozorile na popularnost challengea i njegovu opasnost. A i imamo iskustva ranijih challengea kojima su klinci gutali čilli prahove, cimet, sol i slično i završavali u bolnicama s teškim ozljedama. Takva zabava neće nestati s društvenih mreža, ali kreiranje proizvoda i marketinških kampanja oko nje zaista treba kažnjavati zatvorom.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.