U zadnjih tridesetak godina letjeli smo gotovo tisuću puta. Putovanje avionom katkad može biti lagano traumatično: na letu iz Zagreba u Pariz u listopadu 2023. izgubili su nam kofer premda smo letjeli izravnom linijom. A u travnju ove godine nismo se uspjeli ukrcati na let iz Beča za Zagreb, iako smo karte kupili dva mjeseca ranije, let je bio prebukiran.
O čestim kašnjenjima i povremenim preusmjeravanjima na druge aerodrome da ne govorimo. No nikad, baš nikad u trideset godina našeg avionskog staža nismo sjedili u avionu prljavom poput Vuelingova Airbusa na letu iz Splita za Rim u utorak prijepodne.
Ispod sjedala 23F skupila se hrpica ostataka nekakve krušne hrane, kao da je prethodni putnik namjerno zgnječio pizzu s Vuelingova menija ili zdrobio vrećicu čipsa. A u đžepovima dvaju sjedala u istom redu stranice inflight menija bile su zalijepljene žvakaćom gumom. Meni na susjednom sjedalu bio je pun svježih masnih mrlja.
Očito je da avion nitko nije očistio. Za čišćenje aviona bilo je dovoljno vremena jer je Vuelingov Airbus za Rim poletio šest minuta prije reda letenja, u 10:04 umjesto u 10:10.
Vueling je velika katalonska low cost kompanija koja leti na 122 svjetske destinacije. Low cost kompanije revolucionizirale su putovanja, jer su omogućile ogromnom broju ljudi da za mali novac obilaze svijet.
Međutim, to ne znači da low cost tvrtke (i aeredromi s kojih lete) smiju tretirati avionske kabine kao stočne vagone.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.