Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Treba li vjerovati restoranima koji se reklamiraju zvukom razbijenih čaša kao nova podružnica Magazinske kleti?

Danas smo na Radio Nacionalu slušali reklamu za novi restoran zagrebačkog lanca Magazinska klet, s adresom na Donjim Sveticama, u montažnoj zgradi koju je svojedobno zauzimala Divlja Baranja, jedan od najgorih zagrebačkih restorana novijeg doba.

Magazinska klet svoj lokal na Donjim Sveticama ne reklamira specijalitetima s roštilja ni bilo kakvom drugom hranom, kao ni pićem. Magazinska klet gostionicu na Donjim Sveticama reklamira ženskim tamburaškim sastavom Cure iz centra.

Cure iz centra na Donjim Sveticama sviraju iza deset navečer. U jednom se trenutku u reklami čuje dosta jak, zvonak zvuk razbijenog stakla. Magazinska klet, dakle, ne poziva goste da večeraju na Donjim Sveticama, nego ih poziva da slušaju tamburašice i razbijaju čaše.

Što možda ne bi bilo neobično da se radi o nekom drugom ugostiteljskom projektu, kojem hrana nije core business. Međutim, Magazinska klet uspješan je lanac roštiljarnikoji nudi dobru vrijednost za novac, i koji je u zadnjih par godina otvorio tri ili četiri nove ekspoziture: svi su njihovi restorani redovito puni.

Stoga nam se ne čini logičnim da se brend kojem ide dobro zahvaljujući hrani, sada legitimira kao noćni klub s tamburaškom glazbom. Mislimo da bi ova vrsta PR-a mogla ugroziti imidž Magazinske kleti i da bi u Magazinsku klet mogla dovesti goste koje legitimni restorani ne žele prečesto viđati (to su gosti iz crnih kronika subotom i nedjeljom ujutro).
U svakom slučaju, nismo sigurni da restoranski brend koji se reklamira razbijanjem čaša ima dugoročnu budućnost. 

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.