Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

HTZ: Maslinovo ulje za zlatnim listićima dostojno promovira hrvatsku gastronomiju

turisticka-zajednica

Zagreb, 12. svibnja 2023.

Predmet: ZAHTJEV ZA OBJAVU ISPRAVKA OBJAVLJENE INFORMACIJE 

Poštovani,

obzirom da je na portalu Kult plave kamenice, dana 11. svibnja 2023. godine, objavljen članak naslova 

„NOVI SKANDALČIĆ TURISTlČKE ZAJEDNICE HTZ je gostima Michelinove hrvatske vecere u Rimu dijelio ulje sa zlatnim listicima velikogoričkog gift shopa” (https://plavakamenica.hr/2023/05/ll/novi-skandalcic-turisticke-zaiednice-htz-je-gostima-michelinove-hrvatske-vecere-u-rimu-dijelio-ulje-sa-zlatnim-listicima-velikogorickog-gift-shopa/), u kojem je izneseno nekoliko netočnih navoda i zaključaka, molimo Vas da sukladno odredbama članka 40. i 41. Zakona o medijima (Narodne novine, broj 59/04, 84/2011 i 81/2013), a u interesu točnog informiranja, čitatelje Vašeg portala upoznate sa sljedećim činjenicama. Analizom članka uočene su sljedeće netočnosti, neprovjerene informacije i doneseni paušalni zaključci:

1. U naslovu članka se, između ostalog, navodi kako je HTZ gostima Michelinove hrvatske večere u 

Rimu dijelio ulje sa zlatnim listićima velikogoričkog gift shopa.

Hrvatska turistička zajednica je predstavnicima medija, influencerima i partnerima iz turističkog sektora Italije podijelila poklone koji su sadržavali autohtone hrvatske proizvode, između ostalog Golden Olive Oil 

21 čija je osnova maslinovo ulje nagrađivane istarske uljare MATE obogaćeno listićima od 24 karatnog zlata. Njihovo ulje je najviše ocijenjeno hrvatsko ekstra djevičanstvo ulje u 2023. od Strane prestižnog 

maslinarskog vodiča Flos Olei (99 bodova od mogucih 100). Za razliku od prošlogodišnje 4Hands večere koja je realizirana isto u suradnji HTZ-a i Michelina, a čija je tema bila održivi turizam, ove godine u Rimu naglasak je bio na luksuznom turizmu, odnosno eno-gastronomiji te su sukladno temi odabrani proizvodi. Golden Olive Oil 21 je proizvod koji se puni ručno te promovira hrvatsko maslinovo ulje na drugačiji način u luksuznom segmentu.

2. U članku se takoder navodi kako je HTZ gostima na rimskoj hrvatskoj večeri, umjesto Belića, Ipše, Mate, Chiavalona ili Zlatne šoltanke, podijelio ulje 21 velikogoričkog gift shopa “obogaćeno” listićima 24-karatnog zlata. Umjesto da promovira stvarne proizvođače i njihov terroir, HTZ je odlučio promovirati ultrakičastu robu trgovine iz gradića kraj Zagreba, gdje zasad ne rastu masline. Kao što smo naveli, osnova Golden Olive Oila 21 je upravo jedno od ulja koje navodite, a to je ulje nagradivane istarske uljare MATE koje je obogaćeno listićima od 24-karatnog zlata. Hrvatska turistička zajednica u svojim promotivnim aktivnostima u inozemstvu, posebno onima vezanim za gastronomiju, koristi ulja od najboljih hrvatskih uljara te koristimo svaku priliku komunicirati njihovu kvalitetu i uspjehe koje su postigli na prestižnim međunarodnim natjecanjima. Uslijed navedenih netočnih činjenica vaši su čitatelji ostali uskraćeni za cjelovitu i točnu informaciju, a iznošenjem zluradih, paušalnih i neprovjerenih zaključaka učinjena je šteta ugledu i časti, kako Hrvatske  turističke zajednice, tako i samim proizvođačima navedenog maslinovog ulja.

Također, izrazavamo veliko žaljenje što prilikom pripreme i pisanja članka nismo zaprimili upit vašeg portala na ovu temu te smo na taj način ostali bez prilike za iznošenjem točnih i provjerenih činjenica i informacija.

Kristina Mamić,

Sektor za poslovne komunikaeije

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.