Prije godinu ili dvije, kad smo najavljivali otvorenje jednog novog zagrebačko restorana, vlasnik nas je zamolio da napišemo kako je restoran osigurao besplatna parkirna mjesta za svoje goste. Ta je molba bila sasvim logična. Ako nemate restoran u užem centru grada, parkiralište je jedan od preduvjeta uspjeha.
Kod hotela, situacija je još drastičnija: hotel bez parkinga gotovo da ne može funkcionirati. Stoga je logično da je Navis, najbolji opatijski hotel, tijekom zime izgradio novo parkiralište. Navis je, naime, izvan garaže, koja je u ljetnim mjesecima uglavnom prepuna, imao vrlo malo parkirnih mjesta. Sada se taj broj, proširenjem starog parkirališta povećao na 25.
Na Navisovoj bi lokaciji, s prekrasnim pogledima na Kvarnerski zaljev, bilo pomalo promašeno samo proširiti parking. Umjesto pukog povrećanja broja parkirnih mjesta, Navisov vlasnik Kruno Kapetanović angažirao je glasovitog arhitekta Idisa Turata da od padine za parkiralište napravi park sa šetnicom iznad mora.
Hortikulturni elementi nedavno su postavljeni i posađeni, svi radovi na parkingu i šetnici su završeni, a uskoro bi Navisov parking trebao izgledati zeleno i razlistano kao na ilustracijama koje objavljujemo. I tako parkiralište nadrasta svoju funkcionalnu ulogu i postaje atraktivan vizualno-ambijentalni dio Navisova imidža i identiteta. Baš kao i veliki” totem” koji će bitno izmijeniri sadašnju vizuru hotela. Hotelski posao mora se oslanjati i na dojam koji hotel ostavlja. Dosadni ili ružni hoteli, kakvih je Jadran prepun, nužno se svode samo na spavaonice. Vizualno atraktivni hoteli koji oplemenjuju prostor, poput Navisa, već unaprijed obećavaju uzbudljiv provod i dinamičan društveni život, što je uostalom jedna od esencijalnih uloga većine hotelskih žanrova.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.