KFC je u Kini odlučio zamijeniti igračke u dječjim menijima igračkama i opremom za pse. S obzirom da je u Kini natalitet nizak i da obitelji imaju sve više kućnih ljubimaca, za kineski KFC to je logična odluka, piše Fortune.
Yum China, multinacionalka koja upravlja KFC-ovom franšizom u Kini, objavila je da se mora prilagoditi novoj kineskoj demografiji. Dječje menije ne kupuju samo djeca već i dio odraslih fanova KFC-a, a oni su sve više single i sve više vezani za svoje kućne ljubimce. Tijekom četvrtog kvartala prošle godine, Yum China nudio je plišane igračke za životinje, koje su brzo postale popularne i među ljudima.
Wat je objasnio da briga Yum Chine za kućne ljubimce proizlazi iz promjene u stavovima među mladim Kinezima. Generacija Z i milenijalci daju prednost osobnoj udobnosti i wellnessu, više se ne pridržavaju toliko društvenih normi koje su nalagale da se mladi vjenčaju i imaju djecu.
Broj kućanstava s dvije plaće bez djece u zemlji raste, a mnoge obitelji odlučuju usvajati kućne ljubimce. Prema Kineskom udruženju industrije kućnih ljubimaca, od 2015. do 2020. tržište kućnih ljubimaca poraslo je četiri puta na 46 milijardi dolara. A očekuje se da će 2023. dosegnuti 70 milijardi dolara. I dok KFC organizira promotivne ponude igračaka i gadgeta za kućne ljubimce, vlast pokušava potaknuti obitelji na rađanje djece, ukidajući dosadašnje stroge kontrole broja djece po obitelji.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.