Izbor World’s 50 Best najavio je idući logičan korak u razvoju svog brenda. Ove jeseni u rujnu, po prvi će put izabrati najbolje hotle na svijetu. To je prvi novi izbor od pokretanja liste Word’s 50 Best Bars 2009. Nakon godina planiranja, konzultacija s međunarodnim stručnjacima i istraživanja globalnih putovanja, objava liste najboljih hotela najavljuje se kao tektonski pomak na tržištu, jer će potrošači dobiti listu hotela koja bi se po utjecaju i praćenosti trebala mjeriti s njihovom listom najboljih restorana na svijetu.
Plan je spojiti ove tri vitalna i komplementarna segmenta ugostiteljstva pod brendom World’s 50 Best kako bi se stvorila globalna referentna točka. “Naša je ambicija stvoriti najegalitarniji, najkorisniji i transparentniji sustav rangiranja hotela svih vremena. Za razliku od drugih hotelskih nagrada, neće biti troškova za prijavu, ulazak u uži izbor ili sudjelovanje u ceremoniji. Rezultat će biti vjerodostojan popis najupečatljivijih hotelskih iskustava u cijelom svijetu,” najavljuju organizatori izbora. Svaki hotel na listi popratit će tehničke informacije uključujući preporuke za termin posjeta u kontekstu najbolje vrijednosti za novac, bit će objavljene cijene, detalji o restoranima i barovima i recenzije koje piše tim vodećih međunarodnih turističkih novinara.
Metodologija izbora vrlo je slična drugim World’s 50 Best izborima. Za hotele će glasati 580 glasača među kojima se traži balans broja ugostitelja, hotelijera turističkih novinara, edukatora i konzalstera i iskusnih putnika u luksuznom turizmu. Glasače biraju voditelji profesionalnih akademija u devet svjetskih regija. Pola glasača su turistički novinari, pa treba očekivati da će, kao i u slučaju restorana na listi World’s 50 Best biti bolje plasirani oni hoteli koji više investiraju u PR i tretman novinarskih grupa.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.