Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Američki lanac Papa Johns lansirao je pizzu bez tijesta. Prodaju samo dodatke u kutijama

Papa Johns, američki lanac pizzerija i treći najveći lanac na svijetu, najavio je svoj novi proizvod, pizzu bez tijesta. Direktor inovacije u Papa Johnsu, Scott Rodriguez, govori kako je ideja nastala jer mnogi ljudi žele okus pizze koji je zdraviji od obične pizze, odnosno tijesta pizze. Pa je Papa Johns napravio Papa Bowls, kutije u kojima prodaju samo mozzarellu, šunku, rajčicu i ostale dodatke za pizzu.

CNN Business piše kako je Papa Bowls nastao jer su mnogi osjetili zasićenje od obične pizze. Prodaja pizze u Americi stagnira i kompanije smišljaju kako napraviti dodatni poticaj marketingu. Pakiranje Papa Bowlsa dolazi u tri okusa: Chicken Alfredo koji kombinira piletinu, alfredo i parmesan umak, špinat, gljive, rajčicu i tri vrste sira; Italian Meets Trio koji sadrži ćufte, salamu, kobasice, sir i rajčice; Garden Veggie kao obaveznu vegetarijansku verziju.

Papa Johns nije osobito popularan u Europi. Od 5200 lokacija, 4400 ih je u Sjedinjenim Državama. Na internetu mnogi komentatori i blogeri pišu kako je Domino’s pizza puno bolja okusom i teksturom, a pritom je i jeftinija, makar u Americi. Kakvog je onda okusa Papa Johns pizza bez tijesta, možemo samo zamisliti. Reakcije na Twitteru, u kojima ljudi nesmiljeno ismijavaju Papa Johns, mogu dočarati barem dio iskustva. “Ovo je običan TV dinner zapakiran u infarkt. Svi smo mi božja djeca, ali Bog nas je ostavio u vrućm autu sa zatvorenim prostorima i otišao po cigarete prije nekih šest sati.”

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.