Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Dođe li zaista do drastičnog poskupljenja hrane, najviše će profitirati Lidl, Kaufland i Eurospin

supermarket

Informativni mediji iz dana u dan čitatelje plaše dramatičnim poskupljenjima hrane. Pojedini proizvođači najavljuju rast cijena mesa od 30 posto. Govedina, osobito bolji dijelovi poput filea, poskupjeli su još u prosincu. No, ako zaista dođe do masovnog poskupljenja svih vrsta mesa i druge hrane, najviše će profitirati diskonteri. Evo zašto.

Veliki lanci poput Lidla i Kauflanda (koji pripadaju istoj grupi ) ili Eurospina cijenu bazičnin namirnica mogu održavati vrlo niskom jer nabavljaju meso po cijeloj Europi u golemim količinama. To meso uglavnom nije kvalitetno ali je jeftino i ostat će jeftino usprkos inflaciji, jer lanci to mogu podnijeti.

Što zapravo znači da će mnogi kupci koji danas kupuju meso u mesnicama, u slučaju većih poskupljenja otići u diskontne supermarkete. Koji će ostvarivati još veći promet. Utoliko drastičniji rast cijena mesa nije održivo rješenje ni za hrvatsku mesnu industriju ni za maloprodaju izvan velikih lanaca. Rast cijena hrane zapravo je namještanje zicera za Lidl, Kaufland i Eurospin.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.