U obiteljskom Roxanich Wine&Heritage Hotelu u Motovunu krajem prošlog tjedna predstavljeni su novi vizualni identitet i nova komunikacijska strategija vina Roxanich.
Nove se Roxanicheve etikete temelje na umjetničkom radu Petre Rožanić: izložba slika Petre Rožanić bila je sastavni dio promocije novog izgleda vina Roxanich. Novu se komunikacijsku strategiju, pod geslom Freedom by Nature, osmislile Lara i Sara Rožanić.
Nove etikete i nova komunikacijska strategija podrazumijevaju i nova imena za mnoga Roxanicheva vina. Tako su se kćerke Mladena Rožanića aktivno uključile u rad jedne od najoriginalnijih i najhrabrijih hrvatskih vinarija.
Mladen Rožanić beskompromisni je obožavatelj prirodnih vina. Njegovim klasičnim maceriranim vinima katkad treba desetak godina i više godina da dostignu vrhunac, no u komunikativnijim se linijama, poput vina iz serije Prve ruže, može uživati odmah.
Gospodin Rožanić prije nekoliko je godina u Motovunu otvorio briljantno dizajnirani hotel, koji je odigrao ključnu ulogu u prerastanju tog pitoresknog povijesnog gradića u ozbiljnu turističku destinaciju. Ispod hotela, na nekoliko etaža, izgrađena je nova vinarija s kušaonicom. Lani je Mladen Rožanić lansirao Dite, jedinstveni cuvee terana i plavca s Dingača, koji je zasluženo izazvao veliku pozornost javnosti.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.