Dubrovački Imperial poznajemo dulje od tri desetljeća. U prijeratnim godinama ondje smo proveli nekoliko posezonskih odmora: kao klinci smo bili impresionirani veličanstvenošću najstarijeg hotela u Gradu, ali i poslugom kakve valjda nije bilo nigdje drugdje u tom dijelu Hrvatske. Ni hrana nije bila loša.
U prosincu 1992. stigli smo u Dubrovnik prvim civilnim letom poslije oslobođenja. Bili smo zapanjeni i prilično potreseni prizorom Imperialova nagorjelog pocrnjelog kostura: hotel je u ratu teško stradao.
Kad se obnovio i postao Hilton, odmah smo ga posjetili: sobe i osoblje bili su dobri, hrana na lijepoj terasi bila je grozna. Još smo mu nekoliko puta davali šansu, no uvijek se sve snažnije osjećalo da hotel nitko ne vodi i da ide u krivom smjeru.
Zatim je Hilton Inperial preuzela rovinjska Maistra, koja ga je počela dovoditi u red. Imperial je danas ponovno hotel s vrhunskim servison, impresivno lijepim javnim prostorima od recepcije, preko bara do terasa, otmjeno uređenim sobama i luksuznim kupaonicama . I nekim nerazumljivim propustima.
Primjerice, pojedine sobe imaju razdvojene krevete. Takva je praksa postojala u hotelijerstvu osamdesetih godina, ali je danas potpuno besmislena i zapravo malo neugodna.
Drugo, izbor pića u minibaru doslovno je katastrofalan: najgore pivo, voda u plastičnim bocama, bez ijednog vina i bez ijednog snacka i čokolade. Ako hotel s pet zvjezdica već ima minibar, bilo bi lijepo da taj minibar ne podsjeća na hotele s tri zvjezdice.
Treće, u predsezonsku cijenu od 300 eura za noć možda se ipak mogao uključiti tanjur voća ili bilo kakav drugi oblik dobrodošlice u sobi. Da ne govorimo kako ni na recepciji ne postoji welcome drink.
Da se razumijemo, sve to nije obavezno, ali u sezoni u kojoj se Dubrovnik bori za svakog turista, dobro bi funkcioniralo. Četvrto, nigdje u sobi nismo našli nikakvu uputu o room serviceu, niti su nam na recepciji rekli kako da naručimo room service i gdje, primjerice, pronaći vinsku listu za room service.
Hilton Imperial jako je lijepa nekretnina s nekim vrlo dobrim five star protokolima (preuzimanje prtljage i automobila, ljubaznost i efikasnost osoblja) ali s viškom nepotrebnih pogrešaka, koje ga sprečavaju da se uvrsti među najbolje jadranske hotele.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.