Fast food gigant KFC promijenit će svoj glavni slogan ‘dobro za prste polizati” jer ga u kontekstu pandemije korone smatraju lošim higijenskim savjetom.
“Našli smo se u jedinstvenoj situaciji, imamo ikonografski slogan koji baš ne pristaje trenutnom okruženju,” izjavila je uprava KFC-a u priopćenju. Na svojim vizualima i pakiranjima sakrili su slogan i najavili da će ga vratiti kad okolnosti dopuste.
Nove vizuale objavili su u videu na YouTubeu s pikseliziranim sloganom na svojim bucketima. Na kojim apiše “Znate ono što uvijek kažemo? Ignorirajte to. Zasad.” Naravno, odluka je izazvala niz reakcija na društvenim mrežama. Neki su upozorili da slogan nema nikakvog utecaja jer ljudi u trenut kad ga čitaju vjertojatno već jedu KFC-jevu hranu. Kompanija je odluku zapravo donijela zbog 163 pritužbe podnesene američkoj Upravi za standarde oglašavanja, u kojima građani upozoravaju na “neodgovorni” slogan u KFC-jevim televizijskim reklamama.
KFC slogan “za prste polizati” ima od 50.tih godina. Ukinuli su ga 90-tih i vratli 2008.godine. KFC trenutno radi u 22.500 lokala u cijelom svijetu. U vlasništvu je korporacije Yum! brands.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.