
Korlat Privé, elitno izdanje najprodavanijeg hrvatskog crnog vina, promovira osobno Rudolf Štefan, vlasnik šibenskog Pelegrinija, najutjecajniji dalmatinski chef 21. stoljeća. Štefan je za Korlat osmislio poseban recept s janjetinom. Chefu Štefanu asistira sjajni Pelegrinijev sommelier Branimir Vukšić, koji je vrlo precizno objasnio zašto je Korlat Privé važan za dalmatinsku i nacionalnu vinsku scenu.
Badelov spot za Korlat Privé, koji se vrti samo na webu, prijeloman je događaj u povijesti promoviranja vina u Hrvatskoj, zato što je efektno i vjerodostojno povezao novu, dosad najambiciozniju verziju poznatog vinskog branda s Pelegrinijem, jednim od najvažnijih hrvatskih gastronomskih brendova. Utoliko spot za Korlat Privé pokazuje kako se unapređuje vinski klasik. A najnoviji spot za Korlat, s čuvenim čelistom Lukom Šulićem (ex Two Cellos), primjer je efektnog učvršćivanja brenda. Spot koji je režirala Dubravka Turić prožet je tipičnom toskanskom vinskom poetikom, baziranom na spajanju autentičnog, vrlo lokalnog porijekla i svjetskih, univerzalno prepoznatljivih vrijednosti.

Šulićeva glazba prati pretvaranje brutalnog dalmatinskog kamenjara u vinograd, gdje iz stijena rastu loze; Korlat iznad Benkovca doslovno tako izgleda. Dapače, vinograd Korlat nastao je prije dvadesetak godina mljevenjem sjeverno-dalmatinskog kamenjara.
Sinoć su se na nacionalnim televizijama počeli prikazivati reklamni spotovi za Korlat Privé, koji uvjerljivo govore o nastanku i razvoju Korlata. Najnoviji Badelovi promotivni potezi za Korlat pokazuju kako se zapravo u vinskoj industriji uspješno i odgovorno upravlja brendom. Naravno, vrhunski sadržaj, u ovom slučaju prvoklasno vino, osnova je za svaku ambicioznu promotivnu strategiju.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.