Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

NIKO KARAMAN Lani sam u vinariji imao 8000 posjetitelja, a ove godine točno 50

karaman-dokumenti

Tiskano izdanje Dubrovačkog vjesnika u novom broju donosi vrlo dobar prikaz alarmantne situacije među konavoskim i pelješkim vinarima. Naime, pelješka i konavoska vinska proizvodnja gotovo se u potpunosti oslanjala na dubrovački turizam. Tek nekoliko najambicioznijih vinara, poput Frane Miloša i Ernesta Tolja, nisu ovisni o dubrovačkom turizmu. Svi drugi jesu.

A dubrovačkog turizma, kako znamo, ove godine nema, pa lokalni vinari nemaju kome prodavati svoje buteljke. Niko Karaman, čovjek koji je obnovio dubrovačku malvasiu, plastično je opisao sadašnju situaciju u usporedbi s lanjskom godinom.

karaman-malvasija

“Lani nas je posjetilo oko osam tisuća turista. Ove godine samo pedesetak,” rekao je Karaman Dubrovačkom vjesniku, “Recimo da ih do kraja sezone dođe još pededeset. To je točno 99 posto manje nego lani.” Ovdje treba dodati da su posjetitelji vinarije redovito kupovali bocu ili dvije, ili mnogo više. S 99 postotnim padom posjeta, Niko Karaman izgubio je golemi segment tržišta pa je odlučio drastično smanjiti cijene svojih izvrsnih vina. O zaista dramatičnoj situaciji među vinarima i vinogradarima s krajnjeg juga, govori i izjava jednog proizvođača s Pelješca, koji je kazao kako bi bilo najbolje da tuča uništi cijeli ovogodišnji urod.

Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.