Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Modna kuća Chanel lansirala je svoj prvi rose, s provansalskog otoka Porquerolles

chanel-rose-g

Kako proizvesti lifestyle vino a ne varati kupce kao Cameron Diaz? Jedan put je da kao Sacha Lichine (Whispering Angel) izmislite posve novi način brendiranja i marketinga vina i stvorite novo tržište. Drugi, sigurniji, jest da kao Angelina Jolie i Brad Pitt kupite poznatu vinariju (Miraval) i angažirate vrhunskog vinara (Matthieu Perrin, Chateau de Beaucastel). Treći je da kao Sting kupite vinariju i vinograde (Tenuta Il Palagio, Chianti) i pokušate vino raditi sami, što kao što znamo ne daje uvijek blistave rezultate. 

Modna kuća Chanel lani je odabrala srednji, najsigurniji način. Nakon dugih pregovora kupila je vinariju Domaine de l’Ile na otočiću Porquerolles u Provansi, skupa s 32 hektara vinograda u organskom uzgoju nad morem. Ovih dana na tržište su poslali svoj prvi rose Domaine de l’Ille Porquerolles. Chanel godinama širi svoj vinski biznis. Prije vinarije na Porquerollesu kupili su bordoške chateaue Canon, Baerliquet i RauzanSégla i St.Supéry Estate u dolini Napa u Kaliforniji.

Enolog Nicolas Audebert, koji je od 2015. zadužen za Chanelove vinarije, nadgledao je i njihovu prvu berbu i vinifikaciju rosea. Nijedan trend ne traje vječno pa ni oko rosea više ne vlada histerija kao prije nekoliko godina. Ali rosei se i dalje izvrsno prodaju i dio tog tržišta ušao je u ozbiljniju fazu. Barem tako misle u modnoj industriji. Lani kad je Chanel kupovao Domaine de l’Ile, LVMH je kupio kontrolni paket u Chateau d’Esclans, proizvođaču Whispering Angela. Osim rosea, Chanel na Porquerollesu proizvodi i bijelo vino. Rose se prodaje za 19,90 eura a bijelo vino za 24,90 eura.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.